Kedves új Tagjaink! Ha még nem tettétek meg, kérlek olvassátok el a Fórumszabályzatunk, melyből az is kiderül miért nem látjátok még a csatolmányokat Kedves Tagok! Megújult a Médiatár, elérés: YouTube Médiatár, ill. a kis youtube ikon a menüsorban. Bővebb infók Itt Kedves Fórumlakók! Örömmel tájékoztatlak benneteket, hogy elkészült a blog 1.0-ás verziója. Aki késztetést érez arra, hogy nagyobb lélegzetvételű bejegyzésekben ossza meg a tapasztalatait, gondolatait, tudását a többiekkel, az oldal profiljába illő külön rovatot vezessen, az tőlem kérhet jogosultságot PÜ-ben. A blogbejegyzés mellé nyílik egy téma is, ahol tovább folytatódhat az eszmecsere az adott témáról |
Így szól az én hangszerem
Moderátor: Moderátorok
- Mauglidyro
- Kiemelt tag
- Blogbejegyzések: 7
- Hozzászólások a témában: 33
- Hozzászólások: 360
- Csatlakozott: 2019.05.02. 20:37
- Hangszer: Villanycsengő, 3 fázisú elektromos brácsa
- Tartózkodási hely: Hajdúböszörmény
- Adott köszönetek: : 68 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 414 alkalommal
- Kapcsolat:
Re: Így szól az én hangszerem
@HunHyper
Minden kívánságod így teljesüljön, mint ahogy most ez teljesülni fog, de még ne szaladjunk ennyire előre, haladjunk sorjában,
és most megragadnám az alkalmat, hogy közöljem: Bármi, ami itt a következőkben tőlem olvastok, az mind a saját véleményemet tükrözik, megsértődni felesleges.
Előljáróban csak annyi, hogy itt volt egy Nótár Mary előadásában felkapott dal, amelynek lehetőségem volt @malko -nál 1 óra alatt összedobnom a stílusát.
A Multipadok, intrók elkészítése a szólokhoz, kb. ugyanennyi időt vehettek igénybe, de hülyeséget nem szeretnék mondani, mert erről nem kérdeztem meg őt.
Természetesen @malko érdeme az, hogy az eredeti midiből készülhetett Intro/Multipad ehhez a stílushoz, mindössze ennyi valódi haszna is volt az alapanyagnak,
amely után jogosan illetné a midigyártót a kritika, hogy ilyen szemetet kimernek csak úgy adni, és még ezért pénzt is kérnek.
Lehet, hogy elnézést sokkal jobban illene kérnie ezért a készítőjének ... Aztán nem tudom ...
Én elfogadom, hogy az eredeti nóta sem egy nagy durranás, de ezért a pénzért jogosan vannak az embernek elvárásai, és nem ez lenne az első eset, hogy selejtet kapok a kezembe, főleg, hogy egyes kollégák már-már sportot űznek a zeneipari melléktermékek
megrendeléséből. Na de erről ennyit.
Ha már egy ideig nem lehet Genos-om, (mert mondjuk ebben a gazdasági helyzetben senki nem venne most leginkább semmit), legalább az élménye legyen meg. Mindig szivesen segítünk egymásnak kölcsönösen ha a helyzet megkívánja, ez a nóta pedig egy remek lehetőségnek mutatkozott a feladatra, sokan hiányoltátok az akusztikus hangszerelést ... Hát íme ... Azt hiszem erre nem lehet panasz. Az akkordmenet saját ötletelés eredménye, muszáj volt művészien hozzányúlni ehhez a dalhoz,
mert egyszerűen az eredeti dalt sem fűszerezték túl. Én egy kicsit többet vártam volna a producertől, de hát ez van ...
Jah igen, még mindig tart a tokfogság, tehát a Tyros 4-ek továbbra is csak bulit látnak, és amig nem lesz Genos, nagyon gyanítom, hogy ez fenn fog állni, kivétel ha nem gyűlik össze tetemes gyúrni való a hangszerre,
bár felmerülhet a kérdés, hogy egy olyan jó hangszer után, mint a Genos ez mennyire lehetséges higgadtan végigülni, háááááááát ... Maradjunk annyiban, ennek mindig a vége.
- Aki a Ketront szereti, neki nem fog tetszeni más hangszer, és vica versa.
Ezzel csak azért van probléma, mert mondjuk @malko ezerszer megtehette volna, hogy leváltja a Genost, vagy az akkori Tyros-okat,
mégsem tudta ezt megtenni, mert akármilyen célból került hozzá Ketron, mindig az volt a vége, hogy a keze alatt fagyott meg, volt hogy évekkel a kiadás után, mikorra már elvileg mindent javítania kellett volna a Ketronnak.
Én félévvel ezelőtt is láttam fagyogató SD9-et, úgy, hogy az akkor aktuális szoftver futott rajta, így azért érthető, hogy @malko és sok más zenész ennek tudatában nem kockáztatott.
És persze mindig minden esetben minket néztek hülyének a vér-ketronosok, holott semmi mást nem vártunk el a hangszertől, hogy a gyári stílusaival legalább el lehessen boldogulni, vagy hogy egyes hangszíneit közelebbről is megtudjuk ismerni. De sokszor ezt az egyszerű feladatot is nehezen, vagy egyáltalán nem ugrotta meg. Meg ahogy korábban is írtuk már, ennek a hangszernek nincs igazi célközönsége.
Ez megmutatkozik abban is, hogy a stílushasználat sokkal jobban előtérbe van helyezve a Ketronnál, mint a Midi használat. Nem várunk el 16db Insert effektet egy hangszertől, nekem a Tyros 4-ben az a 6-7db is bőven elég.
De javaslom ne térjünk vissza oda, ahova ezelőtt 4 évvel már elfajult ez a dolog.
- Mikor adták ki a Genos-t? Mikor végeztek a szoftverével?
Kezdjük ott, hogy a Genos a kiadása pillanatában már használható, és bevethető állapotban jött ki. Mindössze kettő ISMERT hibája volt, az egyik, hogy a Song képernyőben az enkóder megtekerésére indította a másik midit,a másik, hogy kihagyták belőle a Next Song kiválasztási lehetőséget, amivel szintén rá lehetett indítani az éppen lejátszott midire.
Ettől függetlenül még lehetett a hangszert használni, és ha kis idő befektetésével hajlandó volt az ember megtanulni valami újat, olyan hasznos dolgokat tudott a hangszeréhez összerakni, mint az OnSong-os összekapcsolás.
Ahol a hangszeren kívűl egy sokkal áttekinthetőbb rendszerezésből lehetett keresni midit, és ráindítás mentesen lehetett kiválasztani menetközben a másikat, ezzel kihagyva a hibafaktor egyik fontos tényezőjét.
Na de hogy a tárgyra térjek, a hangszer első hibáját a kiadást követő félévben már javították, és hogy a Yamaha gurítson egy nagyot, kb. rá egy évvel kiadta a V2.0-át, amellyel az összes létező hibáját Patch-elték.
Mindamellett kapott +1GB Ram-ot. Tehát ezzel megcáfolható, hogy a Yamaha valaha is adott volna ki félkész hangszert.
Kivétel a Tyros 5-ös, de ott már el lehet ismerni, hogy a Yamaha az SX szériát és a jövőben megjelenő Genos-ra összpontosított, ezért sikerült sajnos olyanra amilyenre.
- A korábbi kijelentésemet mire alapozom?
Nagyon egyszerű. Ott van @almatom demója, és ott van a Te demód.
Az elmúlt időszakban rengeteg Almatom által felrakott stílust volt szerencsém a te előadásodban is meghallgatni,
ám mellette meghallgatva az Almatom-féle verziót azonnal lerí, hogy valami probléma van.
>>>Nem stimmelnek a stílusok arányai, a legtöbb demódban a dobok hangosabbak a kíséretnél, illetve a bőgőnél.
>>>Akkordváltásoknál többször veszek észre olyat, hogy az előző akkordot kezdené el játszani, kicsivel később reagálva a változást már korrigálná azt az automatika.
>>>Nemes egyszerűséggel nem is szólalnak meg ezek a gitárok/basszusok
>>>A dobnál a felsőcinek teljesen kihagynak, ettől teljesen monoton lesz a dal.
Egyszerűsítsünk: A te demóid alapján Almatom demó felvételei BIZONYÍTHATÓAN utómunkázottak.
Csak hogy ne felejtsünk egy egyszerű tényt: Te egy End User (végfelhasználó) vagy, Almatom meg Distributor.
Minden kívánságod így teljesüljön, mint ahogy most ez teljesülni fog, de még ne szaladjunk ennyire előre, haladjunk sorjában,
és most megragadnám az alkalmat, hogy közöljem: Bármi, ami itt a következőkben tőlem olvastok, az mind a saját véleményemet tükrözik, megsértődni felesleges.
Előljáróban csak annyi, hogy itt volt egy Nótár Mary előadásában felkapott dal, amelynek lehetőségem volt @malko -nál 1 óra alatt összedobnom a stílusát.
A Multipadok, intrók elkészítése a szólokhoz, kb. ugyanennyi időt vehettek igénybe, de hülyeséget nem szeretnék mondani, mert erről nem kérdeztem meg őt.
Természetesen @malko érdeme az, hogy az eredeti midiből készülhetett Intro/Multipad ehhez a stílushoz, mindössze ennyi valódi haszna is volt az alapanyagnak,
amely után jogosan illetné a midigyártót a kritika, hogy ilyen szemetet kimernek csak úgy adni, és még ezért pénzt is kérnek.
Lehet, hogy elnézést sokkal jobban illene kérnie ezért a készítőjének ... Aztán nem tudom ...
Én elfogadom, hogy az eredeti nóta sem egy nagy durranás, de ezért a pénzért jogosan vannak az embernek elvárásai, és nem ez lenne az első eset, hogy selejtet kapok a kezembe, főleg, hogy egyes kollégák már-már sportot űznek a zeneipari melléktermékek
megrendeléséből. Na de erről ennyit.
Ha már egy ideig nem lehet Genos-om, (mert mondjuk ebben a gazdasági helyzetben senki nem venne most leginkább semmit), legalább az élménye legyen meg. Mindig szivesen segítünk egymásnak kölcsönösen ha a helyzet megkívánja, ez a nóta pedig egy remek lehetőségnek mutatkozott a feladatra, sokan hiányoltátok az akusztikus hangszerelést ... Hát íme ... Azt hiszem erre nem lehet panasz. Az akkordmenet saját ötletelés eredménye, muszáj volt művészien hozzányúlni ehhez a dalhoz,
mert egyszerűen az eredeti dalt sem fűszerezték túl. Én egy kicsit többet vártam volna a producertől, de hát ez van ...
Jah igen, még mindig tart a tokfogság, tehát a Tyros 4-ek továbbra is csak bulit látnak, és amig nem lesz Genos, nagyon gyanítom, hogy ez fenn fog állni, kivétel ha nem gyűlik össze tetemes gyúrni való a hangszerre,
bár felmerülhet a kérdés, hogy egy olyan jó hangszer után, mint a Genos ez mennyire lehetséges higgadtan végigülni, háááááááát ... Maradjunk annyiban, ennek mindig a vége.
- Aki a Ketront szereti, neki nem fog tetszeni más hangszer, és vica versa.
Ezzel csak azért van probléma, mert mondjuk @malko ezerszer megtehette volna, hogy leváltja a Genost, vagy az akkori Tyros-okat,
mégsem tudta ezt megtenni, mert akármilyen célból került hozzá Ketron, mindig az volt a vége, hogy a keze alatt fagyott meg, volt hogy évekkel a kiadás után, mikorra már elvileg mindent javítania kellett volna a Ketronnak.
Én félévvel ezelőtt is láttam fagyogató SD9-et, úgy, hogy az akkor aktuális szoftver futott rajta, így azért érthető, hogy @malko és sok más zenész ennek tudatában nem kockáztatott.
És persze mindig minden esetben minket néztek hülyének a vér-ketronosok, holott semmi mást nem vártunk el a hangszertől, hogy a gyári stílusaival legalább el lehessen boldogulni, vagy hogy egyes hangszíneit közelebbről is megtudjuk ismerni. De sokszor ezt az egyszerű feladatot is nehezen, vagy egyáltalán nem ugrotta meg. Meg ahogy korábban is írtuk már, ennek a hangszernek nincs igazi célközönsége.
Ez megmutatkozik abban is, hogy a stílushasználat sokkal jobban előtérbe van helyezve a Ketronnál, mint a Midi használat. Nem várunk el 16db Insert effektet egy hangszertől, nekem a Tyros 4-ben az a 6-7db is bőven elég.
De javaslom ne térjünk vissza oda, ahova ezelőtt 4 évvel már elfajult ez a dolog.
- Mikor adták ki a Genos-t? Mikor végeztek a szoftverével?
Kezdjük ott, hogy a Genos a kiadása pillanatában már használható, és bevethető állapotban jött ki. Mindössze kettő ISMERT hibája volt, az egyik, hogy a Song képernyőben az enkóder megtekerésére indította a másik midit,a másik, hogy kihagyták belőle a Next Song kiválasztási lehetőséget, amivel szintén rá lehetett indítani az éppen lejátszott midire.
Ettől függetlenül még lehetett a hangszert használni, és ha kis idő befektetésével hajlandó volt az ember megtanulni valami újat, olyan hasznos dolgokat tudott a hangszeréhez összerakni, mint az OnSong-os összekapcsolás.
Ahol a hangszeren kívűl egy sokkal áttekinthetőbb rendszerezésből lehetett keresni midit, és ráindítás mentesen lehetett kiválasztani menetközben a másikat, ezzel kihagyva a hibafaktor egyik fontos tényezőjét.
Na de hogy a tárgyra térjek, a hangszer első hibáját a kiadást követő félévben már javították, és hogy a Yamaha gurítson egy nagyot, kb. rá egy évvel kiadta a V2.0-át, amellyel az összes létező hibáját Patch-elték.
Mindamellett kapott +1GB Ram-ot. Tehát ezzel megcáfolható, hogy a Yamaha valaha is adott volna ki félkész hangszert.
Kivétel a Tyros 5-ös, de ott már el lehet ismerni, hogy a Yamaha az SX szériát és a jövőben megjelenő Genos-ra összpontosított, ezért sikerült sajnos olyanra amilyenre.
- A korábbi kijelentésemet mire alapozom?
Nagyon egyszerű. Ott van @almatom demója, és ott van a Te demód.
Az elmúlt időszakban rengeteg Almatom által felrakott stílust volt szerencsém a te előadásodban is meghallgatni,
ám mellette meghallgatva az Almatom-féle verziót azonnal lerí, hogy valami probléma van.
>>>Nem stimmelnek a stílusok arányai, a legtöbb demódban a dobok hangosabbak a kíséretnél, illetve a bőgőnél.
>>>Akkordváltásoknál többször veszek észre olyat, hogy az előző akkordot kezdené el játszani, kicsivel később reagálva a változást már korrigálná azt az automatika.
>>>Nemes egyszerűséggel nem is szólalnak meg ezek a gitárok/basszusok
>>>A dobnál a felsőcinek teljesen kihagynak, ettől teljesen monoton lesz a dal.
Egyszerűsítsünk: A te demóid alapján Almatom demó felvételei BIZONYÍTHATÓAN utómunkázottak.
Csak hogy ne felejtsünk egy egyszerű tényt: Te egy End User (végfelhasználó) vagy, Almatom meg Distributor.
Digitális "földrengés-szimulátor": Behringer NX4-6000, Qu16, Dbx Pa2, 2x Garry Lite15, 2x Turbosound Milan M15b
Kapkodós cájg: Behringer XR12 ,Behringer NX4-6000, Dbx Pa2, 2x Garry Lite12, 1x Turbosound Milan M15b
Kapkodós cájg: Behringer XR12 ,Behringer NX4-6000, Dbx Pa2, 2x Garry Lite12, 1x Turbosound Milan M15b
-
- VIP
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 69
- Hozzászólások: 1583
- Csatlakozott: 2012.06.26. 14:50
- Hangszer: KETRON EVENT
- Tartózkodási hely: Ausztria
- Adott köszönetek: : 1985 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 1811 alkalommal
Re: Így szól az én hangszerem
Miután a stílusszerkerszőben beállítottam minden hangszínt és hangerőt, megnyomtam a save-et...
Nem gondolnám, hogy én profi zenész lettem, mert Event-em van...
Viccet félretéve... nem pont ez a lényege az arranger hangszereknek? Hogy a zenészeknek könnyebb legyen,
az amatőrök hiányosságán meg javítson a hangszer?
"Még mindig csak amatőr vagyok..."
KETRON Event - Kurzweil Artis 7 - Allen & Heath QU-SB - DBX DriveRack PA2 - QSC K10 - Austrian Audio OD505
KETRON Event - Kurzweil Artis 7 - Allen & Heath QU-SB - DBX DriveRack PA2 - QSC K10 - Austrian Audio OD505
- zajcsinalo
- VIP
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 75
- Hozzászólások: 288
- Csatlakozott: 2020.01.06. 20:37
- Hangszer: Yamaha Genos
- Adott köszönetek: : 209 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 720 alkalommal
Re: Így szól az én hangszerem
Mindkettőtöket cáfollak, mert nekem külön-külön is volt Yamahám, Ketronom, meg egyszerre is!Mauglidyro írta: ↑2023.04.10. 09:04Aki a Ketront szereti, neki nem fog tetszeni más hangszer, és vica versa.
Na erre varjatok gombot!
Allen & Heath Qu-16, DBX DriveRack PA2, KV2 Audio KX1.5, Trevis Audio TA12P
- Mauglidyro
- Kiemelt tag
- Blogbejegyzések: 7
- Hozzászólások a témában: 33
- Hozzászólások: 360
- Csatlakozott: 2019.05.02. 20:37
- Hangszer: Villanycsengő, 3 fázisú elektromos brácsa
- Tartózkodási hely: Hajdúböszörmény
- Adott köszönetek: : 68 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 414 alkalommal
- Kapcsolat:
Re: Így szól az én hangszerem
@zajcsinalo
Én csak reagáltam, ezt nem én jelentettem ki, hanem Roli, csak nem volt kedvem idézetekkel teletűzdelni az amúgy is hosszú irományom, így leegyszerűsítettem a mondanivalóját ...
Bár a te esetedben pontosan tudjuk, hogy még egy S770-ből is kihozod azt, amit kell
Én csak reagáltam, ezt nem én jelentettem ki, hanem Roli, csak nem volt kedvem idézetekkel teletűzdelni az amúgy is hosszú irományom, így leegyszerűsítettem a mondanivalóját ...
Bár a te esetedben pontosan tudjuk, hogy még egy S770-ből is kihozod azt, amit kell
Digitális "földrengés-szimulátor": Behringer NX4-6000, Qu16, Dbx Pa2, 2x Garry Lite15, 2x Turbosound Milan M15b
Kapkodós cájg: Behringer XR12 ,Behringer NX4-6000, Dbx Pa2, 2x Garry Lite12, 1x Turbosound Milan M15b
Kapkodós cájg: Behringer XR12 ,Behringer NX4-6000, Dbx Pa2, 2x Garry Lite12, 1x Turbosound Milan M15b
- almatom
- VIP
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 106
- Hozzászólások: 850
- Csatlakozott: 2017.02.03. 16:42
- Hangszer: Ketron SD90
- Adott köszönetek: : 155 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 1579 alkalommal
Re: Így szól az én hangszerem
Értem! Most már csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mit jelent az olvasatodban az "utómunka"?Mauglidyro írta: ↑2023.04.10. 09:04A te demóid alapján Almatom demó felvételei BIZONYÍTHATÓAN utómunkázottak.
- Mauglidyro
- Kiemelt tag
- Blogbejegyzések: 7
- Hozzászólások a témában: 33
- Hozzászólások: 360
- Csatlakozott: 2019.05.02. 20:37
- Hangszer: Villanycsengő, 3 fázisú elektromos brácsa
- Tartózkodási hely: Hajdúböszörmény
- Adott köszönetek: : 68 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 414 alkalommal
- Kapcsolat:
Re: Így szól az én hangszerem
Utókeverés, utómastering, illetve a demótokat összevetve fenn áll a veszély, hogy midi alapon lett megírva a demó anyag ...
Digitális "földrengés-szimulátor": Behringer NX4-6000, Qu16, Dbx Pa2, 2x Garry Lite15, 2x Turbosound Milan M15b
Kapkodós cájg: Behringer XR12 ,Behringer NX4-6000, Dbx Pa2, 2x Garry Lite12, 1x Turbosound Milan M15b
Kapkodós cájg: Behringer XR12 ,Behringer NX4-6000, Dbx Pa2, 2x Garry Lite12, 1x Turbosound Milan M15b
- almatom
- VIP
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 106
- Hozzászólások: 850
- Csatlakozott: 2017.02.03. 16:42
- Hangszer: Ketron SD90
- Adott köszönetek: : 155 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 1579 alkalommal
Re: Így szól az én hangszerem
Ahhhhhh… Értelek!
Egy nagyon jó barátom, nem is olyan régen felhívta a figyelmem arra, hogy többen is vannak, akik kételkednek az általam készített Event demók hitelességét illetőleg. Most gyorsan mondom, hogy tutira nem rád gondolhatott Mauglidyro, mivel ő innen senkit nem ismer, lévén nincs jelen itt sem és más zenészfórumon sem (teljesen másban utazik)
Nem igazán értettem ezt a kijelentését, de így, hogy ezt face to face-be te is megírod, ezzel azonnal a barátom szavai jutottak eszembe, hogy “baszki tényleg ezt mondta nekem a Pisti” És, hogy ezek szerint többen is lehetnek, akik kételkednek az általam készített anyagra… Azért ezt akárhonnan is nézem: a valóságot tekintve több, mint elismerés!
De, hogy konkrét válaszokat is adjak a kérdéseidre:
- az összes hanganyag, leszámítva az “a csitári hegyek alatt és a valaki várt rám” dalokat, mert ezek midi file-ok (de ezt direkt hangsúlyoztam is a youtube leírásnál, az összes style bemutató hanganyag 1 darab sztereo sávban került rögzítésre. Így további utómunkálatok lehetősége gyakorlatilag megszűnt. Maradt a master equ lehetőség, amit a sztereósávra beállítottam UTÓLAG és így exportáltam ki a felvett anyagot.
- hogy a felvételek midi file-ban lettek rögzítve?
De miért tennék ilyet? Az összes stílust, amit bemutatok a neten, megvásárolhatók, vagy azok lesznek. Szerinted ha a vásárló nem azt kapja meg, amit a felvételen hall, nem jönne reklamálni hozzám, hogy átvertem? Ma úgy néz ki a helyzet, hogy aki egyszer vásárolt nálam, azok másnap általában felhívnak és a következőt mondják: tök mindegy mi lesz a következő anyag, azonnal megveszik, csak már fizethessék minél előbb…
Rengetegen voltak személyesen nálam, tudják hol lakom, még csak elbújni sem tudnék. Mindenkinek megmutattam az általam youtube-on bemutatott anyagokat, azoknak valódiságát. Veled is ugyanígy tennék ha egyszer Diósdon járnál. Minden kételyed elszállna azonnal.
Én tizen X évvel ezelőtt, amikor egy másik fórumban egy ottani fórumtag belinkelte Yuja Wang dongóját, nem hittem el, hogy az valós. Beírtam, hogy az fel van gyorsítva, meg hasonló hülyeségeket mondtam. Egész egyszerűen azért, mert nem voltam képes még gondolatban sem látni, hogy amit hallok, az valóságos.
Azóta az akkori saját magamat is megmosolygom, hogy mennyire nem voltam tisztában a Yuja Wang-gal kapcsolatos valósággal.
Ma, amikor a Ketronnal kollegális kapcsolatban vagyok, nyilván meg sem tehetném, hogy ferdítem a valóságos tartalmat az emberek felé. Ahogy kiteszek egy anyagot, ők azonnal látják/hallják azt. Na de pont ezért kerültem oda, ahova: mert mindent láttak/hallottak és egyszer csak jött egy email a Ketrontól…. Ez egy elképesztő történet, amit leírni nem tudok, de személyesen nagyon szívesen elmesélem bárkinek.
De száz szónak is egy a vége:
- hízelgő a munkásságomra nézve, ha vannak olyanok, akik szkeptikusak…de bármikor meg tudom nekik mutatni azt, hogy ha van olyan, amit nehezen tud valaki elhinni, attól az még teljesen valóságos!
Bármikor a vendégem vagy Mauglidyro egy jó kávéra a szerény hajlékunkban! Elképesztő jó kávéélménnyel és a valóság teljes ismeretében fogsz távozni, erre a szavam a garancia!
Egy nagyon jó barátom, nem is olyan régen felhívta a figyelmem arra, hogy többen is vannak, akik kételkednek az általam készített Event demók hitelességét illetőleg. Most gyorsan mondom, hogy tutira nem rád gondolhatott Mauglidyro, mivel ő innen senkit nem ismer, lévén nincs jelen itt sem és más zenészfórumon sem (teljesen másban utazik)
Nem igazán értettem ezt a kijelentését, de így, hogy ezt face to face-be te is megírod, ezzel azonnal a barátom szavai jutottak eszembe, hogy “baszki tényleg ezt mondta nekem a Pisti” És, hogy ezek szerint többen is lehetnek, akik kételkednek az általam készített anyagra… Azért ezt akárhonnan is nézem: a valóságot tekintve több, mint elismerés!
De, hogy konkrét válaszokat is adjak a kérdéseidre:
- az összes hanganyag, leszámítva az “a csitári hegyek alatt és a valaki várt rám” dalokat, mert ezek midi file-ok (de ezt direkt hangsúlyoztam is a youtube leírásnál, az összes style bemutató hanganyag 1 darab sztereo sávban került rögzítésre. Így további utómunkálatok lehetősége gyakorlatilag megszűnt. Maradt a master equ lehetőség, amit a sztereósávra beállítottam UTÓLAG és így exportáltam ki a felvett anyagot.
- hogy a felvételek midi file-ban lettek rögzítve?
De miért tennék ilyet? Az összes stílust, amit bemutatok a neten, megvásárolhatók, vagy azok lesznek. Szerinted ha a vásárló nem azt kapja meg, amit a felvételen hall, nem jönne reklamálni hozzám, hogy átvertem? Ma úgy néz ki a helyzet, hogy aki egyszer vásárolt nálam, azok másnap általában felhívnak és a következőt mondják: tök mindegy mi lesz a következő anyag, azonnal megveszik, csak már fizethessék minél előbb…
Rengetegen voltak személyesen nálam, tudják hol lakom, még csak elbújni sem tudnék. Mindenkinek megmutattam az általam youtube-on bemutatott anyagokat, azoknak valódiságát. Veled is ugyanígy tennék ha egyszer Diósdon járnál. Minden kételyed elszállna azonnal.
Én tizen X évvel ezelőtt, amikor egy másik fórumban egy ottani fórumtag belinkelte Yuja Wang dongóját, nem hittem el, hogy az valós. Beírtam, hogy az fel van gyorsítva, meg hasonló hülyeségeket mondtam. Egész egyszerűen azért, mert nem voltam képes még gondolatban sem látni, hogy amit hallok, az valóságos.
Azóta az akkori saját magamat is megmosolygom, hogy mennyire nem voltam tisztában a Yuja Wang-gal kapcsolatos valósággal.
Ma, amikor a Ketronnal kollegális kapcsolatban vagyok, nyilván meg sem tehetném, hogy ferdítem a valóságos tartalmat az emberek felé. Ahogy kiteszek egy anyagot, ők azonnal látják/hallják azt. Na de pont ezért kerültem oda, ahova: mert mindent láttak/hallottak és egyszer csak jött egy email a Ketrontól…. Ez egy elképesztő történet, amit leírni nem tudok, de személyesen nagyon szívesen elmesélem bárkinek.
De száz szónak is egy a vége:
- hízelgő a munkásságomra nézve, ha vannak olyanok, akik szkeptikusak…de bármikor meg tudom nekik mutatni azt, hogy ha van olyan, amit nehezen tud valaki elhinni, attól az még teljesen valóságos!
Bármikor a vendégem vagy Mauglidyro egy jó kávéra a szerény hajlékunkban! Elképesztő jó kávéélménnyel és a valóság teljes ismeretében fogsz távozni, erre a szavam a garancia!
- ---Qgli---
- VIP
- Blogbejegyzések: 14
- Hozzászólások a témában: 41
- Hozzászólások: 2910
- Csatlakozott: 2011.12.12. 08:23
- Hangszer: -
- Adott köszönetek: : 908 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 2376 alkalommal
Re: Így szól az én hangszerem
Nagyon sok zenész így van veled, ezért mondják, hogy utómunkázott, meg midi file meg mittudomén miket. Akik ismernek olyan zenészeket, akik tényleg majdnem csoda számban mennek, azok nem kételkednek benned. Én elhiszem, hogy tényleg párját ritkítóan jól szól a ketron! DE CSAK NÁLAD! Másnál sajnos nem fog így szólni. Erre írtam én hogy: Nem a ketron győzi le a többi hangszert, hanem Almatomi a többi zenészt!almatom írta: ↑2023.04.10. 22:28Én tizen X évvel ezelőtt, amikor egy másik fórumban egy ottani fórumtag belinkelte Yuja Wang dongóját, nem hittem el, hogy az valós. Beírtam, hogy az fel van gyorsítva, meg hasonló hülyeségeket mondtam. Egész egyszerűen azért, mert nem voltam képes még gondolatban sem látni, hogy amit hallok, az valóságos.
Most már csak arra lennék kíváncsi ( de ezt sosem fogjuk hallani ), hogy mit hozol ki egy Korg-ból, vagy egy Yamahából. Ha ezt hallanánk, akkor már mindenkinek feltűnne, hogy nem is a hangszerben van a hiba!
- galambjozsef
- VIP
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 49
- Hozzászólások: 811
- Csatlakozott: 2012.03.16. 18:06
- Hangszer: KORG Pa5X 61 és KORG Pa4X 61 (MUP v4.1)
- Tartózkodási hely: Kiskunlacháza
- Adott köszönetek: : 443 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 1058 alkalommal
- Kapcsolat:
Re: Így szól az én hangszerem
Nagy igazság
Az tuti hogy Almatominál jól szól a Ketron, és sok másnál nem, de ez ugyanúgy igaz más gyártók hangszereire is!
Volt akinél Tyrost, és Genos-t hallottam jól szólni, (nekem is volt, nálam nem szólt jól)
Volt akinél Roland-ot
Volt akinél KORG-t (bár mondjuk véleményem szerint nálam is jól szól )
Volt akinél Casio-t
... és sorolhatnám
Ha ezek az emberek más hangszerre kezdenének el gyúrni és a lehető legjobban kiaknázni azt,
minden bizonnyal egész más helyzet alakulna ki, és ahogy Qgli is írja, valóban kiderülne, hogy nem a Szintetizátor teszi az embert
Az tuti hogy Almatominál jól szól a Ketron, és sok másnál nem, de ez ugyanúgy igaz más gyártók hangszereire is!
Volt akinél Tyrost, és Genos-t hallottam jól szólni, (nekem is volt, nálam nem szólt jól)
Volt akinél Roland-ot
Volt akinél KORG-t (bár mondjuk véleményem szerint nálam is jól szól )
Volt akinél Casio-t
... és sorolhatnám
Ha ezek az emberek más hangszerre kezdenének el gyúrni és a lehető legjobban kiaknázni azt,
minden bizonnyal egész más helyzet alakulna ki, és ahogy Qgli is írja, valóban kiderülne, hogy nem a Szintetizátor teszi az embert
- Pityu
- Adminisztrátor
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 6
- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2011.11.10. 11:47
- Hangszer: Studiologic SL88 Studio
- Tartózkodási hely: Madaras
- Adott köszönetek: : 639 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 1077 alkalommal
Re: Így szól az én hangszerem
Tulajdonképpen mind szól valahogy, némelyik erősebb hangban, másik meg jobb stílusban. Ha foglalkozik is vele a tulaj (nem csak a preseteket használja), és még ha tehetsége is van hozzá, akkor egész tűrhető dolgokat, hangzást lehet kihozni ezekből a mókaládákból! Persze csodát nem szabad várni egyiktől sem, hiába tükrözi ezt némelyiknek az ára..
Összeveszni meg rajta, hogy melyik szól jobban, egyenesen butaság
Majd Én megmondom, melyik szól jobban.. Egyik sem
Csak tűrhetően..!
Összeveszni meg rajta, hogy melyik szól jobban, egyenesen butaság
Majd Én megmondom, melyik szól jobban.. Egyik sem
Csak tűrhetően..!