-Ha például a Carnegie Hall műsora alá készítesz monumentális zenei műveket! Vagy filmzenéket, nagy szimfonikus hatásokkal.
Színpadra már bőven túl jók a mai hangszerek hangjai is! Mondom ezt úgy, hogy elég nagy szoftverszinti fan vagyok.......
Ez most nem a reklám helye, mert éppen lehetne Korg is, Yamaha is, tök mindegy......... (bár szerintem a Ketron a legjobb!!!
Természetesen nem hasonlítom össze a két dolgot, de akinek nem elég a mai szintikben lévő hangszínek minősége, az valószínű teljesen más szegmensbe készít zenéket!
A másik és nem elhanyagolható dolog pedig az, hogy a szoftszintikkel tudni kell bánni.
Pl ha nem úgy dolgozunk a dinamikával -ahogy azt ott muszáj- akkor inkább felejtsük el a szoftszintiket, mert rosszabbul fog szólni, mint az 1 layer-es hangszínek!
Ezt a szösszenetet még a szoftverszintis életem legeslegelején ütögettem fel, teljesen kidolgozatlanul: (a basszust vegyétek le, mert iszonyat sok!!!)
https://www.dropbox.com/s/zxcbm4houbjlf ... s.mp3?dl=0
Viszont ha kidolgozod rá a sávokat, akkor beszarás lesz a végeredmény, az tuti!