|
Kedves új Tagjaink! Ha még nem tettétek meg, kérlek olvassátok el a Fórumszabályzatunk, melyből az is kiderül miért nem látjátok még a csatolmányokat Kedves Tagok! Megújult a Médiatár, elérés: YouTube Médiatár, ill. a kis youtube ikon a menüsorban. Bővebb infók Itt Kedves Fórumlakók! Örömmel tájékoztatlak benneteket, hogy elkészült a blog 1.0-ás verziója. Aki késztetést érez arra, hogy nagyobb lélegzetvételű bejegyzésekben ossza meg a tapasztalatait, gondolatait, tudását a többiekkel, az oldal profiljába illő külön rovatot vezessen, az tőlem kérhet jogosultságot PÜ-ben. A blogbejegyzés mellé nyílik egy téma is, ahol tovább folytatódhat az eszmecsere az adott témáról |
Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok
Moderátor: Moderátorok
- Zeneboy
- Moderátor
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 266
- Hozzászólások: 790
- Csatlakozott: 2011.11.22. 23:09
- Hangszer: Korg Pa3 x
- Tartózkodási hely: Borsod-Abaúj-Zemplén Megye , Kazincbarcika
- Adott köszönetek: : 1067 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 882 alkalommal
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Üdv!
QGLI!
A Hangfoglaláson BOSE L1 3db oszlop top és 3 sub volt, kicsit félkörbe kirakva... Hangban nem volt rossz, de hangerőben én keveselltem! Pláne, hogy ha valaki kiszámolja mennyibe van 3 oszlop meg 3 sub..hát...
Amit írsz 2 oszlop és 4 sub az kizárt, hogy a közepes felépítmény lenne! Ez a max felépítmény és ezt nyilván ha párba veszed már 1,2misi, ha szorzod felfelé akkor még több! Annyi szól mellette, hogy nagyon kicsi, könnyű motyó! Akusztikusan jól szól!
A k12"-es valóban másabb hangban mint a K10"! Nekem a magasa kevésbé jön be, ami jobb a Trevisben!Hangsúlyozom számomra! A K10"-et néztük sipivel igaz nem nagy hangerőn, de hangszínileg közel áll a Trevisemhez! Mindezt viszont csak egy garázsban volt lehetőségünk tesztelni! Mély kiemeléssel kis hangerőn valóban subos hatása van! Teszteltük 1 trevis subal is anno! És bizony, a hatás hasonló!
DEEp üzemmódban: 6dB-s emelés van benne, amit az intelligens elektronika figyel a teljes sávszélességen és csak abból szabályoz le ami túlcsorogna! Telt mély hangokat tud, sub ládás hatással állványon is!
Nemrég a kollégámmal a Trevisnek is megnéztük mi hol van a clipje a k12"vel- szemben! Amennyiben hivatalos adatokat nézzük akkor a K12-es közel 9dB-el jobb mint a trevis 8"-os ládám max SPL szinten ! Hangosabb is volt ez kétségtelen! ugyebár az ember hangosabbnak legalább 2x kellene hallania! Na ez a hatás viszont elmaradt! Főleg, mikor topként crossz programmal néztük meg!
A k sorozat ABS műanyag, a KW sorozat a fa ládás! Egyébként az hangban jobb! A Kw18" as sub az mélyebbre is megy, és hangosítók is jobbnak ítélték meg azt a sorozatát!
Jelenleg 6 év hazai gari van a QSC-re! EZ azért jelent valamit... Elfogadható ár/minőséget kap a felhasználó! Szerintem ennyi a titka!
Czaga 450-be tudok 2db K12-est ha érdekel!
Asterix: Hát...Ha ilyen véleményt mondanak akkor elkeserítő..de én csak meghallgatom ha lesz rá lehetőségem! A DSR szerintem nem lehet rossz!
Csepi: Csak megerősíteni tudom! nem szól szebben, csak nagyobbat ez a pontos válasz! Állítólag a k10 a legjobb K sorozatból hangra! Árban annyira minimális a különbség, hogy mindenképp érdemes azt venni!
üdv: Zeneboy
QGLI!
A Hangfoglaláson BOSE L1 3db oszlop top és 3 sub volt, kicsit félkörbe kirakva... Hangban nem volt rossz, de hangerőben én keveselltem! Pláne, hogy ha valaki kiszámolja mennyibe van 3 oszlop meg 3 sub..hát...
Amit írsz 2 oszlop és 4 sub az kizárt, hogy a közepes felépítmény lenne! Ez a max felépítmény és ezt nyilván ha párba veszed már 1,2misi, ha szorzod felfelé akkor még több! Annyi szól mellette, hogy nagyon kicsi, könnyű motyó! Akusztikusan jól szól!
A k12"-es valóban másabb hangban mint a K10"! Nekem a magasa kevésbé jön be, ami jobb a Trevisben!Hangsúlyozom számomra! A K10"-et néztük sipivel igaz nem nagy hangerőn, de hangszínileg közel áll a Trevisemhez! Mindezt viszont csak egy garázsban volt lehetőségünk tesztelni! Mély kiemeléssel kis hangerőn valóban subos hatása van! Teszteltük 1 trevis subal is anno! És bizony, a hatás hasonló!
DEEp üzemmódban: 6dB-s emelés van benne, amit az intelligens elektronika figyel a teljes sávszélességen és csak abból szabályoz le ami túlcsorogna! Telt mély hangokat tud, sub ládás hatással állványon is!
Nemrég a kollégámmal a Trevisnek is megnéztük mi hol van a clipje a k12"vel- szemben! Amennyiben hivatalos adatokat nézzük akkor a K12-es közel 9dB-el jobb mint a trevis 8"-os ládám max SPL szinten ! Hangosabb is volt ez kétségtelen! ugyebár az ember hangosabbnak legalább 2x kellene hallania! Na ez a hatás viszont elmaradt! Főleg, mikor topként crossz programmal néztük meg!
A k sorozat ABS műanyag, a KW sorozat a fa ládás! Egyébként az hangban jobb! A Kw18" as sub az mélyebbre is megy, és hangosítók is jobbnak ítélték meg azt a sorozatát!
Jelenleg 6 év hazai gari van a QSC-re! EZ azért jelent valamit... Elfogadható ár/minőséget kap a felhasználó! Szerintem ennyi a titka!
Czaga 450-be tudok 2db K12-est ha érdekel!
Asterix: Hát...Ha ilyen véleményt mondanak akkor elkeserítő..de én csak meghallgatom ha lesz rá lehetőségem! A DSR szerintem nem lehet rossz!
Csepi: Csak megerősíteni tudom! nem szól szebben, csak nagyobbat ez a pontos válasz! Állítólag a k10 a legjobb K sorozatból hangra! Árban annyira minimális a különbség, hogy mindenképp érdemes azt venni!
üdv: Zeneboy
Korg Pa3 X -76, Trevis ta08 aktív top,Trevis Event ta18 sub Eurolite QDF BAR Fényszett, Neumann KMS 105 és Shure beta58 mikrofon,
-
sipospeti
- Kiemelt tag
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 19
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2011.12.11. 20:03
- Hangszer: Korg pa4
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Adott köszönetek: : 93 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 42 alkalommal
- Kapcsolat:
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Csepi!
Én csináltattam hozzá tokot Nyíregyházán Suhajdáékkal, kb. 6-7 e Ft. volt. Azt hiszem a gyári 27e.
Merre laksz?
Én csináltattam hozzá tokot Nyíregyházán Suhajdáékkal, kb. 6-7 e Ft. volt. Azt hiszem a gyári 27e.
Merre laksz?
- csepi
- Kiemelt tag
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 73
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: 2012.02.06. 14:40
- Hangszer: Korg Pa 500
- Tartózkodási hely: Orosháza
- Adott köszönetek: : 84 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 82 alkalommal
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Orosháza. 27 ezer??? Vicc, pont mint az én Hk-m védőhuzatjai... Egy vagyon ez is.sipospeti írta:Csepi!
Én csináltattam hozzá tokot Nyíregyházán Suhajdáékkal, kb. 6-7 e Ft. volt. Azt hiszem a gyári 27e.
Merre laksz?
- csepi
- Kiemelt tag
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 73
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: 2012.02.06. 14:40
- Hangszer: Korg Pa 500
- Tartózkodási hely: Orosháza
- Adott köszönetek: : 84 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 82 alkalommal
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Zsolti! Nincs meg a K szériának az a jellgzetes műanyag hangja ugye? Mert néhány-szándékosan nem írok márkát- műanyag falat már hallottam ami egyszerűen rettenetes volt? A Kw széria legkissebbje a 122-es meg már nehéz, és drága is.
-
sipospeti
- Kiemelt tag
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 19
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2011.12.11. 20:03
- Hangszer: Korg pa4
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Adott köszönetek: : 93 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 42 alkalommal
- Kapcsolat:
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Csepi!
Ajaj az messze van. Keress arrafelé egyet.
Czaga!
Viszont ha érdekel és ráérsz akkor te meg tudod hallgatni szombat este. Alsózsolcán leszek a rendezvényházban.
üdv sp
Ajaj az messze van. Keress arrafelé egyet.
Czaga!
Viszont ha érdekel és ráérsz akkor te meg tudod hallgatni szombat este. Alsózsolcán leszek a rendezvényházban.
üdv sp
- Zeneboy
- Moderátor
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 266
- Hozzászólások: 790
- Csatlakozott: 2011.11.22. 23:09
- Hangszer: Korg Pa3 x
- Tartózkodási hely: Borsod-Abaúj-Zemplén Megye , Kazincbarcika
- Adott köszönetek: : 1067 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 882 alkalommal
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Csepi!csepi írta:Zsolti! Nincs meg a K szériának az a jellgzetes műanyag hangja ugye? Mert néhány-szándékosan nem írok márkát- műanyag falat már hallottam ami egyszerűen rettenetes volt? A Kw széria legkissebbje a 122-es meg már nehéz, és drága is.
Na erre nehéz mondani/írni bármit is!
Én azt mondanám nagy hangerőn más a hangja! Ezt valaki vagy hallja, vagy érzi vagy nem akarja, stb. ! Ki melyik kategóriába esik! Erre a szériára is tudok olyat aki mondta már rá...Én írtam neked privátban, hogy már nem egyszer zenéltem k12-vel, nem mondanám egyértelműen rá,de ez kicsit összefügg a hangerővel és az adott beállítástól!
Kw így van...
Korg Pa3 X -76, Trevis ta08 aktív top,Trevis Event ta18 sub Eurolite QDF BAR Fényszett, Neumann KMS 105 és Shure beta58 mikrofon,
- ---Qgli---
- VIP
- Blogbejegyzések: 14
- Hozzászólások a témában: 575
- Hozzászólások: 3020
- Csatlakozott: 2011.12.12. 08:23
- Hangszer: -
- Adott köszönetek: : 969 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 2453 alkalommal
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
http://www.bose.com/controller?url=/sho ... /index.jspZeneboy írta:Amit írsz 2 oszlop és 4 sub az kizárt, hogy a közepes felépítmény lenne!
Erről nekem ugyanez lenne a véleményem és a jelleghtelenre tennék egy nagy hangsúlyt.Asterix írta:A K12-vel dolgoztam. Hangerőre nagyot szól, de jellegtelen hangja van. Se igazi mély, se igazi magas, de elég nagy hangnyomás.
- Zeneboy
- Moderátor
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 266
- Hozzászólások: 790
- Csatlakozott: 2011.11.22. 23:09
- Hangszer: Korg Pa3 x
- Tartózkodási hely: Borsod-Abaúj-Zemplén Megye , Kazincbarcika
- Adott köszönetek: : 1067 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 882 alkalommal
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Üdv!
Gondoltam megosztok veletek egy kis új tapasztalatot! Mivel a héten pesten töltöttem az "időmet" úgy alakult, hogy eljutottam a hangáruházba! Itt meghallgattam egy udvaron nyitott térben a Trevis ta 08-at/ami nekem is van - és a Trevis ta12-est! 6-8 féle zenei stílussal, és vokálisan, akusztikusan is!
Kiderült a szállásomtól 2 percre van a PAko Hang fény bolt és ott is eltöltöttem 1 órácskát!
Egy másik tesztről is be tudok számolni: Kollégám a hétvégén összehasonlította a QSC K12"-est Regec kolléga K10-vel!
Kezdem ezzel:
K10:
- Korrektebb vokálisan tömörebb hangkép /Szebben jön a pergő, ének előrébb helyezkedik el stb!/
- Kisebb hatásfok, értelemszerűen a hangszóró méret miatt!
K12:
- Nyíltabb de akusztikailag és vokálisan is fátyolosabb hangkép!
- Nagyobb hatásfok, értelemszerűen a hangszóró méret miatt!
Vélemény:
Ua olyan kivezérlés mellett a K10-nél, Itt DEEP módba kell állítani a DSp kapcsolót, hogy hasonló subos "mély többletet" érezzünk, ua ez a 12-nél Normál mód!Így is, az érzés még magasan a 12-es felé billen, deep módban meg egyértelműen!EZ alá valóban nem fontos sub !
Viszont, vokálisan "szebb" és elfogadhatóbb hangképet kapjunk a K10-nél flat állásban hagyhatjuk, 12-nél ez Vocal Boost-ra kell tenni! És még így is bizonyos hangszerek más hangképpel szerepelnek!
Azt is hozzá kell tenni, nagyobb hangerőn a 10es rendesen ki van használva! Gondolok itt arra ha széles sávban és még Mély többlettel használja valaki! A védelem szűkíti a kimeneti frekit, emiatt nyomottabb lesz a hangképe, tulajdonképp elvékonyodik!
A pici műanyag jellegzetesség mind a kettőnél megvan, de a 12-nél ez kevésbé feltűnő!
SUM: Akinek nagy hang kell és 2 topláda, az K12!
Akinek jobb minőség és kisebb hang és inkább 1 subot visz, annak K10!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pako:
Először egy kicsit kevésbé éreztették a potenciális vásárlóval való fellépést! Talán azért mert közöltem, vendéglátóhoz kellene...Mikor megkérdezték a jelenlegi hangtechnikát, és utána nézett a neten a srác, jött a "Hoppá kiáltás"- meg kollégával fejbiccentés,- és egyből levittek a hangterembe a bőrfotelba
Meghallgatott láda márkák+típusok:
-RCF: Art712,715A , TT25A, NXM12
-dB: Opera, 605D, DVXD15, D12,Art 322, opera405D, Cromo15
-Kv2: ES1.0 EX6, EX12,
SUb:
dB Technologies - SUB 15 D
dB Technologies - SUB 18 D
RCF - SUB 705AS
RCF - SUB 718AS
KV 2 Audio - KX 1.2
KV 2 Audio - EX 1.2
KV 2 Audio - KX 1.8
-Ezeket egy irányból ua olyan zenével hallgattam és kapcsolóval mindig más kombináció szólt!
Sokat írhatnék ezekről, nyilván már 2 nap távolságban nem is tudom egyenként felidézni a hangképet! Akit érdekel még kifejtem bővebben, inkább összegezném most!
A legjobb a KV2-lett! Magasan veri az összeset! Legszebb top hangképe az ES1.0-nak volt! És alatta egy 18-as sub! Koncert élmény! Minden ott és úgy szól akusztikusan rock zenével és pláne vokális zenénél, hogy "BOKAFOSi" a végeredmény!
Persze 18-as subot pláne akkorát beltéren nem érdemes cipelni! nem azért mert nem szólal meg kis hangerőn, hanem mert nagy autó cipekedéssel jár!
EX szériája is jó!EX6 2 top és egy nagy 15-18as aktív sub is pazar összeállítás! Mivel analóg végfokkal szerel adott esetben a KV2 így nem könnyű, de tény jó minőséget kapunk! KX topot nem tudtak mutatni de értelem szerűen rosszabb a hangképe! AZt máshol hallottam valóban így van! Sub esetén megvehető az is!
RCF & dB között!
dB jobb! RCF TT szériától sem estem hanyatt!ua így a dB DVX-e sem győzött meg,hogy annyival érdemes többet adni! RCF esetén igen, dB esetén nem! Konkrétan a dB 605D magasan jobb mint az RCF art 715, 712! A Cromo szériája is ver alsó RCF-ket!
A 605D-nek volt egy komplex hangképe, és az értékesítő szerint tartaléka ami miatt jobb választás!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trevis:
12-es kb. 2x hangosabbnak hallatszik, ua olyan kivezérlés, és beállítás mellett!
Széles sávú presetben érezhetően több mély! A közép kiemelkedően zenei, akusztikus zenével koncertes megszólalása van! Érezhető a különbség, hogy nem egy tömzsi ládából jön a hang!
Subhoz a 08-ast ajánlják, és nekem is jó párosítás, a 12-es hangossága miatt inkább egy erősebb sub javasolt! Valamint mivel érzékenyebb hangszórókkal szerelt és nagyobb a tányér, hangosabb, kevésbé járatja nagy helyen limit felé! Nem szűkíti a kimenőt, csak határ esetben...
Bocs, ha hosszú voltam!
Üdv: Zeneboy
Gondoltam megosztok veletek egy kis új tapasztalatot! Mivel a héten pesten töltöttem az "időmet" úgy alakult, hogy eljutottam a hangáruházba! Itt meghallgattam egy udvaron nyitott térben a Trevis ta 08-at/ami nekem is van - és a Trevis ta12-est! 6-8 féle zenei stílussal, és vokálisan, akusztikusan is!
Kiderült a szállásomtól 2 percre van a PAko Hang fény bolt és ott is eltöltöttem 1 órácskát!
Egy másik tesztről is be tudok számolni: Kollégám a hétvégén összehasonlította a QSC K12"-est Regec kolléga K10-vel!
Kezdem ezzel:
K10:
- Korrektebb vokálisan tömörebb hangkép /Szebben jön a pergő, ének előrébb helyezkedik el stb!/
- Kisebb hatásfok, értelemszerűen a hangszóró méret miatt!
K12:
- Nyíltabb de akusztikailag és vokálisan is fátyolosabb hangkép!
- Nagyobb hatásfok, értelemszerűen a hangszóró méret miatt!
Vélemény:
Ua olyan kivezérlés mellett a K10-nél, Itt DEEP módba kell állítani a DSp kapcsolót, hogy hasonló subos "mély többletet" érezzünk, ua ez a 12-nél Normál mód!Így is, az érzés még magasan a 12-es felé billen, deep módban meg egyértelműen!EZ alá valóban nem fontos sub !
Viszont, vokálisan "szebb" és elfogadhatóbb hangképet kapjunk a K10-nél flat állásban hagyhatjuk, 12-nél ez Vocal Boost-ra kell tenni! És még így is bizonyos hangszerek más hangképpel szerepelnek!
Azt is hozzá kell tenni, nagyobb hangerőn a 10es rendesen ki van használva! Gondolok itt arra ha széles sávban és még Mély többlettel használja valaki! A védelem szűkíti a kimeneti frekit, emiatt nyomottabb lesz a hangképe, tulajdonképp elvékonyodik!
A pici műanyag jellegzetesség mind a kettőnél megvan, de a 12-nél ez kevésbé feltűnő!
SUM: Akinek nagy hang kell és 2 topláda, az K12!
Akinek jobb minőség és kisebb hang és inkább 1 subot visz, annak K10!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pako:
Először egy kicsit kevésbé éreztették a potenciális vásárlóval való fellépést! Talán azért mert közöltem, vendéglátóhoz kellene...Mikor megkérdezték a jelenlegi hangtechnikát, és utána nézett a neten a srác, jött a "Hoppá kiáltás"- meg kollégával fejbiccentés,- és egyből levittek a hangterembe a bőrfotelba
Meghallgatott láda márkák+típusok:
-RCF: Art712,715A , TT25A, NXM12
-dB: Opera, 605D, DVXD15, D12,Art 322, opera405D, Cromo15
-Kv2: ES1.0 EX6, EX12,
SUb:
dB Technologies - SUB 15 D
dB Technologies - SUB 18 D
RCF - SUB 705AS
RCF - SUB 718AS
KV 2 Audio - KX 1.2
KV 2 Audio - EX 1.2
KV 2 Audio - KX 1.8
-Ezeket egy irányból ua olyan zenével hallgattam és kapcsolóval mindig más kombináció szólt!
Sokat írhatnék ezekről, nyilván már 2 nap távolságban nem is tudom egyenként felidézni a hangképet! Akit érdekel még kifejtem bővebben, inkább összegezném most!
A legjobb a KV2-lett! Magasan veri az összeset! Legszebb top hangképe az ES1.0-nak volt! És alatta egy 18-as sub! Koncert élmény! Minden ott és úgy szól akusztikusan rock zenével és pláne vokális zenénél, hogy "BOKAFOSi" a végeredmény!
Persze 18-as subot pláne akkorát beltéren nem érdemes cipelni! nem azért mert nem szólal meg kis hangerőn, hanem mert nagy autó cipekedéssel jár!
EX szériája is jó!EX6 2 top és egy nagy 15-18as aktív sub is pazar összeállítás! Mivel analóg végfokkal szerel adott esetben a KV2 így nem könnyű, de tény jó minőséget kapunk! KX topot nem tudtak mutatni de értelem szerűen rosszabb a hangképe! AZt máshol hallottam valóban így van! Sub esetén megvehető az is!
RCF & dB között!
dB jobb! RCF TT szériától sem estem hanyatt!ua így a dB DVX-e sem győzött meg,hogy annyival érdemes többet adni! RCF esetén igen, dB esetén nem! Konkrétan a dB 605D magasan jobb mint az RCF art 715, 712! A Cromo szériája is ver alsó RCF-ket!
A 605D-nek volt egy komplex hangképe, és az értékesítő szerint tartaléka ami miatt jobb választás!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trevis:
12-es kb. 2x hangosabbnak hallatszik, ua olyan kivezérlés, és beállítás mellett!
Széles sávú presetben érezhetően több mély! A közép kiemelkedően zenei, akusztikus zenével koncertes megszólalása van! Érezhető a különbség, hogy nem egy tömzsi ládából jön a hang!
Subhoz a 08-ast ajánlják, és nekem is jó párosítás, a 12-es hangossága miatt inkább egy erősebb sub javasolt! Valamint mivel érzékenyebb hangszórókkal szerelt és nagyobb a tányér, hangosabb, kevésbé járatja nagy helyen limit felé! Nem szűkíti a kimenőt, csak határ esetben...
Bocs, ha hosszú voltam!
Üdv: Zeneboy
Korg Pa3 X -76, Trevis ta08 aktív top,Trevis Event ta18 sub Eurolite QDF BAR Fényszett, Neumann KMS 105 és Shure beta58 mikrofon,
-
pap66
- Kiemelt tag
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 16
- Hozzászólások: 153
- Csatlakozott: 2011.08.24. 14:53
- Hangszer: hammond
- Tartózkodási hely: Szlovákia,Fülek
- Adott köszönetek: : 153 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 107 alkalommal
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Szia Zeneboy!
Köszi a részletes élménymegosztásodat.3hete én is a Pako pincéjében próbálgattam.RCF Art sorozatot,TT-ket,KV2 Kx,ES séria.Kezdtük az '"olcsóbakkal'' Art séria,és bizony ahogy mentek fel az árak,úgy javult a minőség is.Kisebb összeállitásban nekem az RCF TT22A jött be,ami verte a KV2 KX sorozatát is,úgy nézem,most az ára is kedvezőbb.Ehhez paszolna egy 15'RCF sub ART905 hangsúlyozom midi összeállitásban.A db-ket nem próbáltam-sajnos.
Ha nem volna itthon az i Nova-m én a a KV2 EX10-et venném topnak az EX 2,2-es subbal - ha minőség kell kicsiben !!!!
A szivemhez nekem is KV2 ES rendszere áll a legközebb,ez visszahozta bennem a 80-as évek koncerhangulatait.Ha csak profi hangositással foglalkoznák,nem is gondolkoznák más cuccon a moduláris megoldása miatt.Beszéltem a cseh gyártóval(szlovákiai vagyok) aki azt mondta,hogy ha tenderen-válogatáson vesznek részt,a JBL-nek már be is van tiltva a részvétel,mivel mindig alulmaradnak.Krampera mérnök úr tud valamit......Sajnos ez benne van az árában is.
Köszi a részletes élménymegosztásodat.3hete én is a Pako pincéjében próbálgattam.RCF Art sorozatot,TT-ket,KV2 Kx,ES séria.Kezdtük az '"olcsóbakkal'' Art séria,és bizony ahogy mentek fel az árak,úgy javult a minőség is.Kisebb összeállitásban nekem az RCF TT22A jött be,ami verte a KV2 KX sorozatát is,úgy nézem,most az ára is kedvezőbb.Ehhez paszolna egy 15'RCF sub ART905 hangsúlyozom midi összeállitásban.A db-ket nem próbáltam-sajnos.
Ha nem volna itthon az i Nova-m én a a KV2 EX10-et venném topnak az EX 2,2-es subbal - ha minőség kell kicsiben !!!!
A szivemhez nekem is KV2 ES rendszere áll a legközebb,ez visszahozta bennem a 80-as évek koncerhangulatait.Ha csak profi hangositással foglalkoznák,nem is gondolkoznák más cuccon a moduláris megoldása miatt.Beszéltem a cseh gyártóval(szlovákiai vagyok) aki azt mondta,hogy ha tenderen-válogatáson vesznek részt,a JBL-nek már be is van tiltva a részvétel,mivel mindig alulmaradnak.Krampera mérnök úr tud valamit......Sajnos ez benne van az árában is.
- Zeneboy
- Moderátor
- Blogbejegyzések: 0
- Hozzászólások a témában: 266
- Hozzászólások: 790
- Csatlakozott: 2011.11.22. 23:09
- Hangszer: Korg Pa3 x
- Tartózkodási hely: Borsod-Abaúj-Zemplén Megye , Kazincbarcika
- Adott köszönetek: : 1067 alkalommal
- Kapott köszönetek: : 882 alkalommal
Re: Hangtechnika - keverők, erősítők, végfokok, hangfalak, m
Üdv Pap66!pap66 írta:Szia Zeneboy!
Köszi a részletes élménymegosztásodat.3hete én is a Pako pincéjében próbálgattam.RCF Art sorozatot,TT-ket,KV2 Kx,ES séria.Kezdtük az '"olcsóbakkal'' Art séria,és bizony ahogy mentek fel az árak,úgy javult a minőség is.Kisebb összeállitásban nekem az RCF TT22A jött be,ami verte a KV2 KX sorozatát is,úgy nézem,most az ára is kedvezőbb.Ehhez paszolna egy 15'RCF sub ART905 hangsúlyozom midi összeállitásban.A db-ket nem próbáltam-sajnos.
Ha nem volna itthon az i Nova-m én a a KV2 EX10-et venném topnak az EX 2,2-es subbal - ha minőség kell kicsiben !!!!
A szivemhez nekem is KV2 ES rendszere áll a legközebb,ez visszahozta bennem a 80-as évek koncerhangulatait.Ha csak profi hangositással foglalkoznák,nem is gondolkoznák más cuccon a moduláris megoldása miatt.Beszéltem a cseh gyártóval(szlovákiai vagyok) aki azt mondta,hogy ha tenderen-válogatáson vesznek részt,a JBL-nek már be is van tiltva a részvétel,mivel mindig alulmaradnak.Krampera mérnök úr tud valamit......Sajnos ez benne van az árában is.
Csodálkozom, hogy nem kapcsolták be a dB-ket! Nálam s rác favorizálta! De csak a 605D volt ami azt mondom korrekt volt! A18"-as sub jött be a 15" nagyon kemény és kopogós volt, és érezhetően nem ment olyan mélyre! Hiányos volt számomra a mély hangképe!
A Kx az olcsó szériája, én is ezért írtam hiába Kv sajnos ott is van jobb tőle! AZ ES már más:)
A JBL már a dB teszteken is elbukott:) Amióta full chine totál gáz lett!
A KV2-nél még mindig analóg végfok megoldással hajtanak emiatt a súlyuk is jóval több!
Üdv: Zeneboy
Korg Pa3 X -76, Trevis ta08 aktív top,Trevis Event ta18 sub Eurolite QDF BAR Fényszett, Neumann KMS 105 és Shure beta58 mikrofon,