Maximálisan egyet értek Sanyival!forissandor írta:Ezen szennyek megjelenése ellen nincs mit tenni, de abban, hogy ez a felszínen is marad(t) és elterjed(t) abban óriási szerepe van a vendéglátós "zenészek"-nek
Tökéletes meglátás, mely az egyik legnagyobb kulcsa a dolgoknak!
Minden olyan zenész, aki ezeket az moslék zenéket előadásával terjeszti, az tökéletesen kiveszi a részét, hogy ezeket a szennyes zenék fennmaradását támogassa!
Maguk elmondása szerint rengetegen vannak zenészek, akik utálják ezt a fajta zenei irányvonalat és mégis arra hivatkozván, -hogy a nép ezt szereti- elmegy és eljátssza, amit elmondásuk szerint maguk is utálnak.
De kérdem én: Akkor miért megy el??????????????
- hogy tud egy zenész azonosulni egy olyan általa előadott zenével, amit utál?!?!?!?!?!?!?
Megmondom:
- sehogy!
Aki ilyen zenéket játszik az 2 okból teszi:
1, szereti,
2, és pont annyit tud, amit ezen kisgrofó szintű zenék igényelnek. (4 akkord, transpose funkció jó baráttal egyetemben)
Én kizárólag a zenéből élek. Ebből fakadóan inkább fontosabb lenne, hogy én menjek el egy buliba zenélni azokkal szemben, akik a zenét kizárólag hétvégi jövedelemkiegészítőként űzik.
Mégis: ha a legkisebb szagát érzem meg, hogy a szóban forgó buliban az efféle ócskaságokra lenne igény, akkor nem megyek el, pedig azt gondolom technikailag nem fogna ki rajtam semelyik kisgrofó mű.
És mivel nem kívánom terjeszteni azt a zenei moslékot -pont azt a műfajt, ami ellen fennhangon szólok- ezért inkább nem megyek el az ilyen helyre zenésznek.
Pár évvel ezelőtt felkértek, hogy csináljak mulatós-zenei alapokat, darabját 40 rugóval fizették volna. Megcsináltam 1, azaz egy darab ilyen fost, közben teljesen megette a lelkemet a primitív zene és szöveg. Nem csináltam soha többet, mert nem szeretem e műfajt.