Qgli, Tomi!---Qgli--- írta:A ghost hangokkal nagyon jól lehet élősíteni a dobot az biztos.
Lehetne visszamenni óvodás szintig, hogy a földi halandók is megértsék, amit elbeszéltek a fejünk felett? Hátha tanulunk belőle egy kicsit...
Kedves új Tagjaink! Ha még nem tettétek meg, kérlek olvassátok el a Fórumszabályzatunk, melyből az is kiderül miért nem látjátok még a csatolmányokat Kedves Tagok! Megújult a Médiatár, elérés: YouTube Médiatár, ill. a kis youtube ikon a menüsorban. Bővebb infók Itt Kedves Fórumlakók! Örömmel tájékoztatlak benneteket, hogy elkészült a blog 1.0-ás verziója. Aki késztetést érez arra, hogy nagyobb lélegzetvételű bejegyzésekben ossza meg a tapasztalatait, gondolatait, tudását a többiekkel, az oldal profiljába illő külön rovatot vezessen, az tőlem kérhet jogosultságot PÜ-ben. A blogbejegyzés mellé nyílik egy téma is, ahol tovább folytatódhat az eszmecsere az adott témáról |
Moderátor: Moderátorok
Qgli, Tomi!---Qgli--- írta:A ghost hangokkal nagyon jól lehet élősíteni a dobot az biztos.
Ez egy hirtelen elkövetett bemutató a ghost hangok megértéséhez:Asterix írta:.....hogy a földi halandók is megértsék....
Ezt én mondtam.HunHyper írta:Hülye kérdés... A dobot egy olyan elektromos dobbal felütni, ami midizhető?
Ezt itt hallottam az egyik zenésztől...
Azt mondja, hogy nekik erre van egy nem túl drága cuccuk...
A hangzás miatt egyértelmű, hogy jobb a zenekarozás, de én írtam is ,hogy olyan értelemben kérdezem, hogy a zenekarnál szabad mindkét kezed az automatikánál meg nem! Bár ha basszust játszol, akkor megint ott vagy ahol a part szakad...az egyik kezed le van kötve. A zenekarozás akkor jó, ha dob, basszusgitár és gitár van a zongorista mellett. ( bár a tömörség és a betétek miatt még egy szintetizátoros is elkelne mellé )forissandor írta:Gabi, én a hangzás miatt írtam azt, hogy zenekarban nőttem fel és elég nekem két bőgő hangszín meg két dobszett, hiszen a zenekarban sincs több, sőt.... Nem a játéktechnikára, hiszen bandában a bal kezem a bőgőt játssza.... Játszottam olyan zenekarban is, ahol 88 billentyűs zongorával és tíz ujjal dolgoztunk.... csak ott bőgős voltam, nem billentyűs.
Egy dobos nem tud gépiesen dobolni, sem gép pontosan és ez a lényege! Egy élő, JÓ, feszes dobos, élettel fog dobolni, ami a következő tulajdonságok randomizációja miatt lesz élő: time, hangsúlyok, dinamikák. A gépnél is ezekkel kell játszani ha élőbb hatást szeretnénk elérni.---Qgli--- írta:Egy dobos sem dobol halál pontosan, de mindegyik arra törekszik. TEhát, ha valamelyik megtanul halál pontosan dobolni, akkor az majd gépies lesz, mert halál pontos???