Ha már Gain beállítás.
Akkor tételezzük fel a legritkább verziót, és a legnagyobb értékekkel. Ettől az értékektől már csak alacsonyabban szoktunk dolgozni.
És minden hangerő tolópoti 0-n van!!! Még a master is.
Egyedül az AUX kivezérlés szokott alacsonyabb lenni, mivel a végfok az csutkán van így óvatosan bánok vele.
Illetve az FX potik. Mivel ezen szoktuk az arányokat betolni a mixhez.
Mélyládának a potméterei 2db sub esetén 2,5-3-as állásban van.
Mikrofonok:
Dinamikus, ének és hangszer: +24dB
Kondi, ének: +17-18dB
Több mikrofon esetén, a minél kisebb mértékű beavatkozás érdekében inkább a tolópotin adom rá azt a kis pluszt.
Billentyűk:
Általában -4-5dB körül mozognak.
T3 potija középen. A benne lévő master Compressort nem rúgdosom semmivel.
T4 potija középen. Bár Jani a Midiknél szereti feljebb tekerni. Ez indokolt, mivel a SONG hangereje le van véve 70-re,
direkt azért, hogy a kompresszor normális tartományban tudjon dolgozni, és a keverő ne kapjon torz jelet.
De persze, ha olyan jó fülem lenne, mint malko-nak, minden midit és stílust egyformán tudnék hangerőzni, akkor nem volna szükségem kompresszorra, se a poti tekergetésére.
Tudjuk be a hibáim egyikének.
De természetesen nem elfelejtendő, hogy hiába a helyes Gain Struktúra, ezen lánc után jelenesetben van egy visszacsatolás a DBX felől.
Main Output-on ki, DBX Main Input be, DBX High Output ki, Power Amp In-en be.
És mivel a Level Assist-et is lefuttatjuk, hogy a kivezérlést minden láda egyformán kapja meg,ott később a DBX még erősíthet a jelen,
ha úgy találja, hogy az arány jó, de a méréshez kevés a jel a háttérzaj miatt.
Remélem mindent pontosan írtam le.