Kedves új Tagjaink! Ha még nem tettétek meg, kérlek olvassátok el a Fórumszabályzatunk, melyből az is kiderül miért nem látjátok még a csatolmányokat :)

Kedves Tagok! Élesítve a Médiatár, elérés: Médiatár, ill. a kis youtube ikon a menüsorban. Aki anyagot szeretne megosztani, kérem küldje el a youtube linket nekem PÜ-ben. A lényeg, hogy saját munka legyen, zenekar is elfogadott, hirdetés engedélyezett.

Kedves Fórumlakók! Örömmel tájékoztatlak benneteket, hogy elkészült a blog 1.0-ás verziója. Aki késztetést érez arra, hogy nagyobb lélegzetvételű bejegyzésekben ossza meg a tapasztalatait, gondolatait, tudását a többiekkel, az oldal profiljába illő külön rovatot vezessen, az tőlem kérhet jogosultságot PÜ-ben. A blogbejegyzés mellé nyílik egy téma is, ahol tovább folytatódhat az eszmecsere az adott témáról ;)

Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hangtechnikával kapcsolatos témák

Moderátor: Moderátorok

Avatar
beejaybudai
Kiemelt tag
Blogbejegyzések: 0
Hozzászólások a témában: 124
Hozzászólások: 246
Csatlakozott: 2012.02.11. 17:55
Hangszer: Roland GW-8
Tartózkodási hely: Veszprém megye, Berhida
Adott köszönetek: : 348 alkalommal
Kapott köszönetek: : 390 alkalommal
Kapcsolat:

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63298Hozzászólás beejaybudai
2019.10.01. 16:39

Nálam most egy pár Turbosound Milan M12 top dolgozik és nemrég vettem melléjük (illetve alájuk) egy Turbosound IQ15B szubot. Nagyon szépen szólnak együtt és kis helyet foglalnak el a kocsiban. Beltérre simán elég, kültérre viszont jó lenne még egy szub. :)
Én egyébként azért preferálom inkább a hangfalankénti aktív meghajtást, mert nem kell mindenhova az egész cuccot elvinni. Kisebb helyekre elég a két top, nagyobbakra + egy szub, még nagyobbakra akár + 2 szub, stb. de ha mondjuk csak egy szertartást kell hangosítani, akkor egyetlen toppal is meg lehet oldani. Arról nem is beszélve, hogy ha netán az egyik hangfallal valami probléma adódik buli közben, akkor a többivel még be lehet fejezni a rendezvényt...


Cuccaim: Roland GW-8, Behringer XR12 digi keverő, Electro-Voice RE510 mikrofon, AKG WMS-40 wireless miksi, Turbosound Milan M12 toppok, DAS Sub-118 és Turbosound IQ15B szub, Ledes fények, továbbá Alesis M1Active 620 stúdió monitorok.

Avatar
Karesz
VIP
Blogbejegyzések: 0
Hozzászólások a témában: 197
Hozzászólások: 1691
Csatlakozott: 2011.09.24. 15:23
Hangszer: Novation remote sl 49,Turbosound IP15B,82B,DBX PA2
Tartózkodási hely: Cegléd
Adott köszönetek: : 1470 alkalommal
Kapott köszönetek: : 618 alkalommal

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63299Hozzászólás Karesz
2019.10.01. 19:07

Milyen a milan12 hangképe?Megmondom őszintén,nem sok jót hallottam róla eddig,pedig azt akartam egy időben venni én is.



Avatar
Karesz
VIP
Blogbejegyzések: 0
Hozzászólások a témában: 197
Hozzászólások: 1691
Csatlakozott: 2011.09.24. 15:23
Hangszer: Novation remote sl 49,Turbosound IP15B,82B,DBX PA2
Tartózkodási hely: Cegléd
Adott köszönetek: : 1470 alkalommal
Kapott köszönetek: : 618 alkalommal

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63301Hozzászólás Karesz
2019.10.01. 21:22

Azt hiszem kipróbálom az IX12 turbosoundot...M12 nem lesz egy darabig sehol-



doxaa
Kiemelt tag
Blogbejegyzések: 0
Hozzászólások a témában: 58
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2012.11.24. 13:27
Hangszer: Korg
Adott köszönetek: : 331 alkalommal
Kapott köszönetek: : 289 alkalommal

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63302Hozzászólás doxaa
2019.10.01. 21:53

Karesz, ha 120-140e forintban gondolkodsz, ha teheted, hallgasd meg ezt. Szerintem jó kis hangzású láda, kellemesen lágy méllyel.

https://www.muziker.hu/yamaha-dbr12



Avatar
Apelláta
Adminisztrátor
Blogbejegyzések: 0
Hozzászólások a témában: 400
Hozzászólások: 2367
Csatlakozott: 2011.11.27. 02:15
Hangszer: Korg Pa80 / Pa3X
Tartózkodási hely: Kom.-Eszt. Megye: Oroszlány
Adott köszönetek: : 4555 alkalommal
Kapott köszönetek: : 2369 alkalommal

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63303Hozzászólás Apelláta
2019.10.01. 22:40

Karesz írta:
2019.10.01. 09:42
endítene-e szerinted,szerintetek a hangerő gondon?
Az a bajom ezzel az egész cuccal,hogy nagyobb hangerő esetén a subban lévő erősítő,ami a topokat hajtaja,a limiter elkezd dolgozni,és fogja a cuccost,...gyengének találom ezeket a gyári kis topokat hozzá.Mi a véleményetek erről?Vagy a subhoz tudnátok ajánlani valami top ládákat esetleg,ami kihozza,és ki is bírja a nagyobb hangerőt a subban lévő top erősítő részből?A sub hangereje,paraméteri külön állíthatók,ezzel nincs bajom,a hengereje is elég.sőt...
Karesz, neked nem a topjaid a gyengék, hanem a topokat hajtó végfokod. Hisz leszabályoz olyan hangerőnél, amit keveslesz. Erre hiába akasztod a becsatolt nagyobb hangnyomású hangfalakat, ahhoz nagyobb teljesítmény is kéne. És pont a végfokod a korlát, tehát nem fogod tudni azokat sem nagyobb krafttal meghajtani, hogy leadják a nagyobb hangnyomásukat. Max annyit nyerhetnél, ha a nagyobb hangfalak érzékenysége jobb mint a jelenlegidnek, akkor a jelenlegi erősítővel ugyan olyan mértékben meghajtva azokat, mint a jelenlegiket (pld. klippelésig) valamivel nagyobbat szólnának. De ráadásul egyik általad becsatolt hangfalnak sincs megadva az érzékenysége, tehát ez is egy zsákbamacska így.

Ha nem vagy megelégedve a jelenlegi cuccoddal én sem javaslom a toldozgatását, hanem kénytelen vagy kompletten váltani.

Esetleg a jelenlegi passzív topokat kiváltani nagyobb hangnyomású aktív topokkal (a szubod maradna), és így nem a szubod végfokját használnád hozzájuk. De akkor még azokról le kell vágni a szub tartományt vagy belső krosszal (ha van benne), vagy külsővel (dbx).


Üdv.: Apelláta

Avatar
jamy1
Kiemelt tag
Blogbejegyzések: 0
Hozzászólások a témában: 88
Hozzászólások: 265
Csatlakozott: 2014.06.09. 15:33
Hangszer: Mac Mini
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszönetek: : 389 alkalommal
Kapott köszönetek: : 277 alkalommal
Kapcsolat:

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63306Hozzászólás jamy1
2019.10.02. 08:16

beejaybudai írta:
2019.10.01. 16:39
Nálam most egy pár Turbosound Milan M12 top dolgozi
Üdv Budai Úr! :)

Mesélj már a Milan széria top ládái milyenek? Ha jól emlékszem neked voltak ZLX topok is. Azokhoz képest hova tennéd a Turbosound Milan12-ket?



Avatar
beejaybudai
Kiemelt tag
Blogbejegyzések: 0
Hozzászólások a témában: 124
Hozzászólások: 246
Csatlakozott: 2012.02.11. 17:55
Hangszer: Roland GW-8
Tartózkodási hely: Veszprém megye, Berhida
Adott köszönetek: : 348 alkalommal
Kapott köszönetek: : 390 alkalommal
Kapcsolat:

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63311Hozzászólás beejaybudai
2019.10.02. 19:27

Sziasztok!

Akkor jöjjön egy kis Turbosound Milan M12 beszámoló és némi összehasonlítás:
Sajnos mire megjött a két Milan - amit a Thomanntól rendeltem - addigra pont elvitték a ZLX15P-ket amelyeket előtte használtam, így sajnos közvetlenül nem tudtam összehasonlítani őket.
Ami nem is olyan nagy baj, ugyanis kellett némi idő amíg "bejáratódtak" az új hangfalak. Viszont azóta voltam velük lagzit zenélni egy olyan művházban, ahol már korábban a ZLX-ekkel is végigcsináltam egy bulit, de erről majd később...
Szóval, jót és kevésbé jót is tudok mondani az M12-esekről:
- Jó bennük, hogy elég hangosak, kisebb hangerőn nagyon jó a hangképük szub nélkül is, szubbal megtámagatva (krosszolva) pedig a nagy hangerő mellé jó hangkép is társul, így mutatják meg igazán, hogy mit tudnak.
- Kevésbé jó bennük, hogy méretükhöz képes elég nehezek és bár nagyon jól mutat a hangfalak két oldalán a tömör alumínium fogantyú, de sajnos nem valami jó a fogásuk (viszont a tetején is meg lehet fogni őket). Teljes freki tartományban hajtva kb. fél hangerő után kissé kopogossá válik a basszusa, nagyobb hangerőnél el is veszik és a hangkép is kissé "mosottá" válik (viszont ha bekapcsoljuk a 100 Hz-es felüláteresztő szűrőt, akkor egyből "megynyílik" a hangja, ilyenkor természetesen kell mellé szub).

Összehasonlítás a ZLX15P-vel:
Egyértelműen hangosabb, viszont a ZLX önmagában talán jobban használható volt, nem változott úgy a hangképe nagyobb hangerőn, mint ennek. Viszont ha nincs szükség nagy hangerőre, akkor talán szebben szól a Milan, a mélye leglábbis biztosan jobb. Itt megjegyezném, hogy ez a DSP-jének köszönhető, ugyanis kisebb hangerőn mintha megemelné a mélyeket és ahogy emelem a hangerőt, egy bizonyos szint folött elfogy a szufla és már csak a közép és magas hangok lesznek hangosabbak, az addig öblös, telt mély pedig "kopogósabb". Nagyobb hangerőn, szubbal párosítva egyértelműen sokkal jobban szól, hangerő és hangkép tekintetében is. Azt vettem észre, hogy az ének tisztábban, érthetőbben szól vele (viszont kicsit gerjedékenyebb is).

Most pedig visszatérve a fentebb említett lagzira:
Korábban ugyanezen a helyszínen zenéltem a két ZLX15P-vel és egy 18-as szubbal. Mindegyik hangfal maxra ki volt hajta, most kb. ugyanolyan hangerővel zenéltem, de a Milanokban még legalább 30% tartalék volt (ide már az IQ15B szubot vittem magammal, ami remekül kiegészítette az M12-eseket, de a korábbi 18-as szubbal is nagyon jól együttműködnek).

Ár/érték arányát tekintve (a Thomann-os árat) szerintem nem nagyon van jobb vétel jelenleg.


Cuccaim: Roland GW-8, Behringer XR12 digi keverő, Electro-Voice RE510 mikrofon, AKG WMS-40 wireless miksi, Turbosound Milan M12 toppok, DAS Sub-118 és Turbosound IQ15B szub, Ledes fények, továbbá Alesis M1Active 620 stúdió monitorok.

Avatar
goozl
Kiemelt tag
Blogbejegyzések: 0
Hozzászólások a témában: 85
Hozzászólások: 172
Csatlakozott: 2013.06.04. 09:53
Hangszer: Korg Pa1X Pro,Roland GT6,GT10, Fender Strat kópia.
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszönetek: : 276 alkalommal
Kapott köszönetek: : 325 alkalommal
Kapcsolat:

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63474Hozzászólás goozl
2019.10.17. 16:15

Szervusztok!
Kicsit kimaradtam a fórumozgatásból de szeretném tán némileg kiengesztelni a társaságot egy aktív láda teszttel.
Eggészen pontosan kicsit az almát a dinnyéhez mérném.
A nyári szezonban sokfelé hangostítottunk, zenéltünk és végre a cucc is lecserélődött némileg.
A fő gerinc a dB Technologies DVX 15Hp maradt.
Ez ugye egy dögnehéz Powersoft digit erősítővel meghajtott 15" plusz driver megoldása a Db-nek.
A súlya ellenére szeretjük, hisz nagyobb termekben is remek választás, mint hangerőbe, mint hangképében, bár szerintem a mélye némileg transzparens a középfrekvenciákhoz képest.
A clip ledet soha nem láttam rajt villanni muzsikálás közben.
No oké, ez a profi láda..
Innentől jön az érdekesség.
Agyaltam tavasszal, hogy a hangosító cuccom passzív monitorládáit mire volna érdemes cserélni.
Mindenképp aktív és 15" szóróval szerelt hangfalat kerestem.
Volt szerencsém külföldön egy bemutatóteremben meghallgatni az Advanced Native Technologies ANT Greenhead 15 (későbbiekben HANGYA) ládákat megfülelni.
Azt gondoltam, hogy a DVX-hez képest nem fogok teljesítményben hasonló ládát kapni negyed áron, még kissé szkeptikus is voltam vele kapcsolatban, hogy vajon egy rockzenekarban monitorként elég lesz e?
Hogy fog szólni mit is tudhat ez..
Kellemes meglepetés.
Korrekten szól (hangsúlyozom árához mérten), szép kerek mélyei vannak, közepei ugyan kicsit erőszakosabbak és csilingelő magasa.
4 féle bemenet közül válogathatunk, xlr mic, xlr jack kombó Line, Rca Line és 3.5 jack, melyeket 3 sávon külön hangerővel is használhatunk.
A hangya limitere RMS limiter nagyon szépen s hatékonyan dolgozik.
1200W-ra taksálja a gyártó de full range üzemmódban hamar el lehet vele érni azt, hogy a clip világítson, de ekkor már kiabálni kell mellette rendesen.
Hangja hasonló a DVX-hez.
A limiter érdekes dolgozik a ládát nem tudtam betorzítani, ugyani ha clipig hajtjuk, akkor a processzoros erősítő úgy van összerakva, hogy elkezdi utanként csökkenteni a teljesítményt először a mély hangszóról a láda hangja nem lesz telt, de hangosodik amíg a Peak limitálást el nem érjük. Így kapunk ugyan egy vékonyodó hangképet, de nem torzat. Ez később monitor üzemmódban nagyon jól jött.
A ládát a dB gyártatja (miért is máshol, mint kínában) az Ő gondozásában lehet hozzájutni kizárólag.
Az erősítő itt is Powersoft. A kereskedő a kezembe is adta külön a modult megtekintésre.
6 db láda üzemel nálam egyelőre, ebből és egy egész szezont toltak végig, mindenféle zenével kipróbálva. Inkább sokszor lehalkíttatták velünk.
A trióval használva, ha ésszel bánunk a hangerővel, simán megállja a helyét, esetleg mélyládával együtt használva korrekt kis rendszert kaphatunk nem túl drágán.
Másik előnye a DVX-szel szemben, hogy egy kezes láda, kicsi a súlya, sajnos azért festése eléggé sérülékeny. Anyag fának tűnő préselt anyag.
Én személyes tapasztalataimból kiindulva nem érzek a Hangya és a DVX között akkora minőségbeli differenciát, mint amit az áruk közötti különbség tükröz.
Üdv: LAci


Hangtechnikus, rendszer Dynacord Forum Line 2*15KW, Yamaha 02R digit, Soundtracks Megas Monitor, Studiomaster Horizon powermixer, Studiomaster Gold 16/8/16: Hangszer: Korg PA 1XPRO.

Avatar
Mauglidyro
Kiemelt tag
Blogbejegyzések: 2
Hozzászólások a témában: 34
Hozzászólások: 82
Csatlakozott: 2019.05.02. 20:37
Hangszer: Tyros 3 (Tyros 4), SC88Pro
Adott köszönetek: : 29 alkalommal
Kapott köszönetek: : 116 alkalommal
Kapcsolat:

Re: Hangtechnika - Használhatóság, felhasználói tapasztalatok

Hozzászólás: # 63515Hozzászólás Mauglidyro
2019.10.24. 20:44

Qu16 a házban - avagy mi lesz veled XR12???

… jelentem semmi! De tudom, hogy ennyivel ti sem éritek be, így mindjárt kifejtem bővebben 

Üdv mindenkinek.

Bizonyára feltűnt mindenkinek, hogy mostanában elég nagy a csend felőlem a Hangtechnika topikban itt az oldalon. Nos, a helyzet az, hogy egy olyan hatalmas újítás van készülőben, melyben az XR12 egy kicsit háttérbe fog szorulni. Nem kell megijedni, a kisebb cucc miatt meg fog maradni a csapatban, elvégre az új szerzeményünknek (Behringer NX4-6000) az új front cuccban nagyobb szerepet fogunk szánni, a Powercube meg jelenleg rack-en kívül tölti a kényszerpihenőjét, de ha minden megvalósul, ismét a kapkodós cájgban fog szolgálatba állni.

Az az újítás, ami miatt az XR12-t, mint keverőt háttérbe kell szorítanom, az új keverőnek az érkezése (Qu16) és a Mixing Station alkalmazás mélyebb bemutatásának előkészítése.

Qu16 … Nofene, lemaradtam valamiről???

Hogy őszinte legyek, igen, de ugyan akkor mégsem sok mindenről.
A korábbi bejegyzéseimben bár kódoltan, de azért elhintettem, hogy ebből valószínűleg csere lesz.
Pár tény, ami miatt gondolkodunk a cserén:
- Csatornaszám… Mióta a formációnk létezik (Hajdúsági Mulatós Együttes) egyre nagyobb gondot okoznak a különböző hangforrások csatlakoztatása a keverőhöz. Sok esetben már kiegészítő keverőt kell használnunk, ami nem könnyíti meg a dolgunkat, és további értékes helyet foglal el, a néha egészen kicsi dobogókon.
- Szolgáltatás adta hiányosságok… Nos mivel az itthoni stúdióm többé-kevésbé összeállt, illetve olyan eszközökkel is bővültem, amellyel akár a buliban felvett anyagot már másnap összetudnám demóként állítani, így nem szeretném, ha ezek az eszközök feleslegesen porosodnának a szekrényen. Ugyanakkor mégis egy új szintre akarom emelni ezt a fajta tartalom gyártást, és ha már csinálom, akkor szeretnék minőségi munkát kiadni a kezeim közül. Ehhez a sávonkénti hangrögzítés számomra elengedhetetlen. De ugyanilyen fontos számomra a beépített RTA is, és a Total Recall, mint olyan…
- Mobilitás… Ma már egy digitális keverőnél nem luxus, de mégis kényelmesebb úgy összerakni a produkciót, hogy nem vagyok helyhez kötve, amíg a beállás zajlik.
- Kompaktság érzete… Ha hiszitek, ha nem ez ugyanúgy fontos számunkra, mint az összes többi tény, amit felsoroltam.
Amikor megrendeltük a rack-et a Powermate-nek akkor még nem gondoltuk, hogy egyszer kifogjuk nőni. Hiszen akkor még csak a Dynacord, és a DBX Driverack PA2 páros biztonságos szállítása/tárolása volt az elsődleges. Akkor még azt sem gondoltuk, hogy egyszer egy külön végfokra is szükségünk lehet, csak mire ez eldőlt, addigra már kész lett a rack, és a benne lévő rack sín 1,5U magasságában elvágva került bele. Ezért lett egy Kapkodós cájg is a csapatban a már ismert XR12-es keverővel és a Powercube végfokkal. Hátrányként azért, hogy legyen a zenekarnak kontrollja, muszáj egy második rack-be elvinni a kontroll ládák végfokját, ami csak a helyet fogja, tehát egyáltalán nem kompakt így ez a rendszer. Mivel az XR12 mostanában bizonyította a rátermettségét a feladatra, ezért Ővele komoly terveink voltak, és pont ezért vettük meg az NX4-6000 végfokot, hiszen így tudtunk volna monitorkört is biztosítani, plusz az így kapott teljesítmény miatt egy rendszerprocesszorral bármikor tökéletes alap lett volna, mint a lehető legkompaktabb zenekari cucc.
Ám azonban az eszközök hőtermelési tényezőjével nem számítottunk, így az első bulin hősokkot kapott hajnal felé a beépített keverő, amit csak az eszköz újraindítása és a DBX kioperálása orvosolt. Azóta kopp-kopp, semmi baja.
Summa Summarum: bármennyire is kompakt ez a megoldás, amit összeraktunk, a zsúfoltság miatt a termelt hőt nem volt képes a rack elvezetni, nem jutott hűvösebb levegőhöz, ezért az eszközök szenvedtek. Ez hosszútávon káros lehet, épp ezért sajnos ezt át kellett gondolnunk.
Mivel a kevés csatornaszám miatt amúgy is esedékessé válna a Dynacord cseréje, a szabvány 19”-os mérethez és a teljes értékű kezelőfelülethez ugyebár ragaszkodunk, és ha számításunk is stimmel, akkor a Qu16 tökéletes választásnak ígérkezik. Az új rack az önsúlya miatt nehezebb lesz, de cserébe a FOH és a MONITOR cucc egy rack-ben fog szolgálatot teljesíteni, és mivel mindenhol nyitott, na meg a keverő is dönthető lesz, ezáltal a szellőzése is szabadabb lesz, amitől azt várjuk, hogy a kapkodós cájgnál előfordultak nem fognak megismétlődni. Na meg különben is, mostanában nélkülem Jani nem megy sehová. Ha igen, legalább a pakoláson ott vagyok. A Dynacord rack-je két emberes volt idáig is.

Említettem, hogy a Mixing Station-ről szeretnék egyszer mélyebben beszélni nektek, hisz mostanában az a sorozat sem megy.
Ennek egyetlen magyarázata van: a szabadidő hiánya…
Most hogy újonnan munkahelyem lett, a nap oroszlánrészét a munkahelyen töltöm. 16:00-kor haza vágódom, a 10 órás műszak mivel megteszi a hatását, konkrétan arra sincs erőm, hogy a gépet bekapcsoljam. Hétvégén, amikor ráérnék, és erőm teljében vagyok, akkor meg vagy buli van, vagy nagybátyámnak segítek összeépíteni a cájgot, akkor meg a céleszköz nincs itthon. Viszont mivel lesznek nemzeti ünnepeink, amik munkaszüneti napok, valamint december közepe táján leállásunk, ezért lehet, hogy ezeket a napokat kihasználom erre.
De hangsúlyozom, hogy ezt ne vegyétek készpénznek.

Joggal merül fel a kérdés, hogy mi van az alkalmazás PC-s verziójával? Mikor lesz kapható? Hol lehet letölteni? Bétateszter lettem?

Jelen pillanatban, amikor írom nektek ezt a beszámolót, a PC-s verzió béta verziójának ZÁRT tesztelése zajlik. Pontos piacra kerülésének dátuma egyelőre rejtély, de annyit elárult nemrégiben a Blogjában, hogy jelenleg a multitouch támogatásának hiánya, a gördítőkerék támogatásának hiánya, az ARMv7 architektúra támogatásának hiánya, és a Layout-ok skálázásának hibája a legfőbb probléma, és első sorban ezekre szeretne koncentrálni, és ha megvalósulnak, hamarosan megnyitja a webshopját, és minden kiderül.

Sajnos bánatomra nem lettem bétateszter. Egyrészt a szabadidőm híján, másrészről meg a kezelőalkalmatosságom híján.

Viszont bejelentem, hogy kb 3 hete megvettem a Qu16-os verzióját a Mixing Station-nek, így jelenleg most minden erőmmel azon vagyok, hogy az XR12-nél megcsinált beállításokat egy az egybe áttudjam ültetni a Qu16-ra.
Egész jól haladok vele, és most már nagyjából teljesen ugyanaz az élmény fogad, amikor elindítom mindkét alkalmazást.
Pár dolog, amit észrevettem, miközben dolgoztam vele:
- Sajnos Effekt preset-et még mindig nem képes Offline Scene-be, a keverő teljes beállításával elmenteni, mondjuk ezt az X-Airnél sem tudta. De azt nem értem, miért kell akkor az előző jól bevált beállítást felülírnia?
- A keverő teljes beállítását, és a Chanel Stripet közvetlenül a keverőre menti, ami egyrészről oké, másrészről viszont nekem rohadt idegesítő, hogy ezt „kézzel fogható” formába sehol nem tudom kinyerni alkalmazáson belül.

Ami meg a hangját illeti, egy rossz szavunk nem lehet a keverőre.
Nagyjából az alkalmazás vásárlásával egy időben kölcsönkértük Malkótól a Qu16-ot …
És egy olyan terembe vittük el a keverőt, hol tényleg beledobtuk a mélyvízbe, hisz az a terem akusztikai szempontból igen gyatra. De azt kell mondjam, hogy nagyot bizonyított …

Tény, hogy nagybátyám egy kicsit még fél az újdonságtól ,mert látta, hogy 1-2 dolgot hirtelen én sem találtam, de megnyugtattam, hogy – bár sokszor láttam/hallottam ezt a keverőt - én is akkor ültem először a keverő mellé, így kb. egyenlő esélyeink voltak. Viszont az XR12-es keverővel már szereztünk némi rutint, így végül is nem a 0-ról kell kezdeni az ismerkedést. Vannak olyan fogások, amelyek csak az első pár nap intenzív ismerkedés után ismer meg az ember.

De még ne szaladjunk ennyire előre … Először legyen vevő a Dynacord-ra.

Tényleg, valakit nem érdekel egy jóárasított Dynacord Powermate 1000-3, komplett rackezéssel?



Új hozzászólás