Oldal: 16 / 16

Re: Yamaha Genos

Elküldve: 2024.02.21. 23:42
Szerző: Toncsi30
Jaaa és egyébként egy minimális munkával nagyon jó hangzást is ki lehet hozni egy midi fáljból az eventtel.....
persze nem úgy gondolom,hogy minden apróságba bele akarok kötni.....általánosságban gondolom,hogy simán :777 megállja a helyét midi téren is

Re: Yamaha Genos

Elküldve: 2024.02.22. 10:40
Szerző: ---Qgli---
Ez tény, hogy nem fog úgy szólni soha egy másik márka, mert a Ketron hangszínei vernek mindent, de attól még szólhat jól egy GENOS is meg egy KORG is!
Viszont!!!! és itt jön a lényeg: Ha beleteszel egy rosszul elkészített midi file-t a Ketronba, akkor lehet Ketron, lehet KORG, lehet GENOS ha midi gagyi, akkor ott a végeredmény is...

Erre nagyon jó példa volt pár hónapja, amikor valamelyik fórumtársunk ( már nem emlékszek, hogy ki volt ) egy CASIO demot rakott fel! Faszául megcsinálva az alap és az is úgy szólt, ahogy kell! Tehát még nagy márka hangszer sem kell, csak jó zenész!

Attól viszont rosszul vagyok, amikor valaki megvesz milliókért egy hangszert, belerakja a szar Chris-es meg a többi gyártó által készített midi file-okat és akkor még csavargatja az effekteket, meg mókol rajta össze-vissza és akkor kirakja, hogy milyen fasza a GENOS! Nem veszi észre, hogy nem fasza, csak már annyit mókolt vele hogy hozzászokott a szarhoz! Ahhoz a szarhoz képest egy kicsit jobb. Nem annyira szar, mint eredetileg volt, az eredmény már kevésbé szar!

És ha valaki szóvá teszi, akkor nekitámad és védi az igazát, de még akkor sem veszi észre, hogy rajta röhög mindenki!

Re: Yamaha Genos

Elküldve: 2024.02.23. 15:26
Szerző: Mauglidyro
---Qgli--- írta:
2024.02.22. 10:40
Erre nagyon jó példa volt pár hónapja, amikor valamelyik fórumtársunk ( már nem emlékszek, hogy ki volt ) egy CASIO demot rakott fel! Faszául megcsinálva az alap és az is úgy szólt, ahogy kell! Tehát még nagy márka hangszer sem kell, csak jó zenész!
@beejaybudai volt az illető.
Hozzáteszem, igen ügyesen bánik a hangszerével, tetszenek a hangszerről készült demói, pláne egy Casio-tól ez becsülendő végeredmény, mert megközelítőleg sem hallottam ennyire jót ebben a márkában ... De!
Megint csak ismételném magam ... Ez a hangszer CSAK és kizárólag abban a műfajban produkálja ezt a végeredményt ... Ami nem biztos, hogy baj, mert a Jani megtalálta azt, amiben erős ez a hangszer, és ezt ki is tudja használni.
---Qgli--- írta:
2024.02.22. 10:40
Attól viszont rosszul vagyok, amikor valaki megvesz milliókért egy hangszert, belerakja a szar Chris-es meg a többi gyártó által készített midi file-okat és akkor még csavargatja az effekteket, meg mókol rajta össze-vissza és akkor kirakja, hogy milyen fasza a GENOS! Nem veszi észre, hogy nem fasza, csak már annyit mókolt vele hogy hozzászokott a szarhoz! Ahhoz a szarhoz képest egy kicsit jobb. Nem annyira szar, mint eredetileg volt, az eredmény már kevésbé szar!
Gondolom te is időmilliomos lehetsz, hogy azt feltételezed azonnal, hogy mindenki fél évig fizetetlen szabadságra vonul el, amint megérkezik az új hangszer.
Azért ha mást nem, ezt egy páran megcáfolnák rögtön. Vannak persze olyanok, akiknek két buli közt nincs ideje rendbe rakni, ezért hajlamos elhallgatni, hogy némelyik MIDI eléggé silányul szól, ezek többnyire komplexusos emberek,
de van a ritkábbik példa is (ami követendő lehetne, és itt nem lenne probléma sosem), aki két buli között is neki áll tökéletesítgetni azt, amire már a laikus is azt mondaná, hogy ez már így is MP3 minőség.
Ami meg az én esetemet illeti, nem állok messze az utóbbi példától, de itt most vegyük figyelembe, hogy ÁTÁLLÁS zajlik ... -tyúúúvazze, be fog kopni ez a billentyűzet, folyamatosan ezt ismétlem, mint egy papagáj, komolyan mondom-
Ekkora mennyiséget lehetetlen ilyen rövid idő alatt, alvás és szórakozási idő megvonása nélkül átrágni, úgy hogy minden nóta ugyanolyan minőségben szólaljon meg.
De mit is hozzak fel példának, hogy megértsd? - Egyedül te nem akarod megérteni már sokadjára ...

Vegyük példának a Tyros 4-emet. Egy fix hangzásvilág felépítéséhez az időt nem hetekben mérjük ... Sokkal inkább, hónapok, rosszabb esetben évek.
Ez ugye azzal jár, hogy naponta, meló mellett 1-2 órát elkezded csavargatni a hangszert ... Minél több műfajban tudsz reprodukálni, annál jobban kezd kirajzolódni előtted, hogy:
- mi az amire a hangszer képes
- mi az a műfaj, amiben erős a hangszer
- mik azok a hangszínek, amiket érdemes rápakolni egy-egy sávra (itt most a Revoicer kivételt képez, mert egy gombnyomásra én is tudok áthangszerelni komplett midiket, és mondjuk hasonló átállásnál ez jól is jön, ahol fontos a mennyiség.)
Ha teljes a kép, akkor a produktív munkában látványos csökkenésnek indulnak a holt időszakok, így 15-20 perc alatt is alkot olyat az ember, amin mások napokig is el dolgoznak.

Tehát csak annyit szerettem volna mondani ezzel, hogy a Tyros 4-nél beállt hangzásvilág, az közel 3-4 év kutató és produktív munkám gyümölcse, amiben persze, nem eltagadhatóan volt némi külsős segítség is.
Én nagyon remélem, hogy ez a fórum megélheti még ezt az időt, na meg persze én is, amikor majd tényleg kiforrott workflow alapján összerakott végeredményeket tehetek közé.
Szóval addig is türelem!
---Qgli--- írta:
2024.02.22. 10:40
És ha valaki szóvá teszi, akkor nekitámad és védi az igazát
Ez én volnék, igaz?
---Qgli--- írta:
2024.02.22. 10:40
de még akkor sem veszi észre, hogy rajta röhög mindenki!
Konkrétan kik rajtad kivül?

Meg volt a lehetőséged, hogy a midi szerkesztésnek ezen trükkjeit megmutathasd, nem éltél vele, sőt azt a részletes hozzászólást amiben kifejtetted, hogy mi nem tetszik az én demómban, az események adott pontjánál ki is törölted, mert én használtam egy szót, ami neked nem tetszett.
Bár ki törölted, de mivel részletesen kezdtem el neked válaszolni, ezért az idézett mondatok mind screenshot formájában, mint a kommentemben idézetként megmaradt, akár le is tagadhatod, csak épp felesleges.
Utólag belegondolva tényleg hiba volt részemről ily módon rövidre zárni a dolgot, csak nekem kissé elegem volt abból, hogy több hozzászóláson keresztül ugyanazokat a köröket futjuk, hogy én nem vagyok előrébb, de "építő kritika" az van, és példával nincs szemléletetve, amire én persze kíváncsi lettem volna, mint ahogy mások is.
Ha megsértettelek ezzel, akkor nyilvánosan szeretnék bocsánatot kérni.

Re: Yamaha Genos

Elküldve: 2024.02.25. 02:07
Szerző: almatom
---Qgli--- írta:
2024.02.20. 10:56
Almatomi reklámozza a Ketront, de egy másik márkájú csúcshangszer hasonlóan jól szólna a kezei közt, csak ezt senki nem hiszi, mert még nem hallotta ( valószínűleg nem fogja )!
Pedig erős meggyőződésem, hogy nem tudnám kihozni jelen pillanatban semelyik más hangszerből mondjuk ezt a minőséget.
Hallgasd meg a “zenekart” a kíséretben, azok minőségét. Ja? És a dob minden része midi dob! Mondjuk csináltam nem is tudom hány napig….
https://youtu.be/OO2GPW1uuSY?si=RZJuozTK3uq4EGIQ

Re: Yamaha Genos

Elküldve: 2024.02.25. 07:50
Szerző: ---Qgli---
Ezt a minőséget biztos, hogy nem, ezért is szoktam mondani, hogy a mai hangszerek között a Ketron hangszínei magasan verik a többi gyártót. De az elkészített alap minősége az ugyanaz lenne, csak gyengébb Korg, vagy Yamaha hangszínekkel.

Re: Yamaha Genos

Elküldve: 2024.02.25. 09:58
Szerző: almatom
Pedig szerintem akár a Genos 1/2, akár a Korg Pa5 jobb kéz hangszíneit nézzük, 80%-ban jobb, részletgazdagabb mintákkal dolgoznak, ha egymás mellett nézzük őket. Összhangzásban mégis életszerűbben szólal meg az Event. Jobb a hangmérnök füle! :lol: :D

Re: Yamaha Genos

Elküldve: 2024.02.26. 08:16
Szerző: ---Qgli---
Szerintem nem. Én csak egy Sd40-et használok, de ott olyan hangszínek vannak jobb kézben, amilyenek a korgomban nincsenek, bár nekem csak Pa3XLe van.