Szia, Nándi!powersparc írta:Akkor csak észrevettem vmit Tomi.
Elfogadom hogy jobban tetszik amúgy az SD9 ep. hangszíne számodra mint a Tritonoké. Jellegében azért azonosak ezek a szintetikus e.zongorák. Aztán ha hallasz majd egy valódi Rhodest amit utánozni próbálnak vagy akár egy Nordot is, szerintem radikális különbséget fogsz érezni. De talán egy Yamaha CP5 hangzása is meglepetéseket tartogatna az SD9-nek (már ha a nevezett ep. sound volt benne a legjobb)! Mindezt csak ki kell próbálni.
A Nord Rhodes Pianoja nagyon jó! A legjobb, ami hangszerben van!
Abban pont az a Rhodes hangszín van, ami az én fülemnek a RHODES PIANO hangot jelenti!!!
Viszont az SD9 Rhodes piano hangszíne egy arrangeres hangszerhez mérten több, mint jó!
Norvégiában pontosan egy CP5-ös Yamahával dolgoztam. Egy fikarcnyival sem jobbak a Rhodes hangszínei, mint az SD9-nek, viszont gyengébbek!
De mondok mást is:
A Nord orgonái sem jobbak, mint az SD9-ben megszólaló Hammondok.
Annyi billen a Nord javára, hogy minden "vacakba" bele lehet nyúlni, ami egy orgonához tartozik és így gyakorlatilag korlátlan az a mennyiségû Hammond hangszín, amit így ki tudsz tekergetni a Nordból. Az SD9-ben pedig gyakorlatilag semmihez nem tudsz nyúlni. Viszont a minta egy felvételben ugyanolyan jól szól, hiszen a bent lévő minták nagyon jók!
Zongorában sem olyan gyenge az SD9, mint amilyennek sokan gondolják! Az első Ketron a piacon, amiben a zongora az már zongora: